{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نخستین تصویر فیلم«جوکر ۲» منتشر شد

نخستین تصویر فیلم«جوکر ۲» منتشر شد
کدخبر : 16483

نخستین تصویر فیلم جوکر ۲ وضعیت تراژیک ابرشرور گاتهام را نشان می‌دهد.

صبح امروز، کمپانی فیلمسازی برداران وارنر تصویری مبنی بر اولین تصویر از فیلم جوکر 2 منتشر شد را در اختیار عموم قرار دادند که بازخوردهای زیادی را داشت. جوکر: دیوانگی مشترک، دنباله مورد انتظار فیلم Joker 2019 در راه است.

چندین ماه پیش، خبر ساخت فیلم سینمایی جوکر 2 رسما تایید شد که در آن، واکین فنیکس نقش جوکر و لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین ایفای نقش خواهند کرد و تاد فلیپس آن دنباله را خواهد ساخت.

حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم جوکر 2 تایید و اعلام شده است. برادران وارنر اعلام کردند که دنباله‌ی فیلم Joker، در پاییز سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد. تاکنون عنوان این فیلم نیز مشخص شده که Joker: Folie à Deux نام دارد و یک فیلم موزیکال و درام می‌باشد که فضای ابرقهرمانی ندارد و نخستین عکس از فیلم جوکر 2 منتشر شده است.

فیلم خارجی

 

اطلاعات زیادی درباره داستان فیلم جوکر: دیوانگی مشترک در دسترس نیست، اما می‌دانیم که این اثر جدید DC مسیری بی‌سابقه بین فیلم‌های آن را در پیش می‌گیرد. گفته می‌شود که در فیلم جوکر 2 موسیقی نقش پررنگی خواهد داشت یا به عبارتی دیگر، با فیلمی «موزیکال» مواجه خواهیم بود. در همین راستا خواننده پاپ سرشناس لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین در این فیلم حضور پیدا می‌کند. پس از نمایش واکین فینیکس در نخستین تصویر فیلم جوکر 2 باید منتظر انتشار اولین تصویر از لیدی گاگا در این ساخته برادران وارنر باشیم.

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها