{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فیلمبرداری Dune: Part Two به پایان رسید

فیلمبرداری Dune: Part Two به پایان رسید
کدخبر : 16490

قسمت دوم «تلماسه» به کارگردانی «دنی ویلنوو» فیلمبرداری شد.

فیلمبرداری دنباله «تلماسه: قسمت دو»  به کارگردانی «دنی ویلنوو» رسماً به پایان رسید. «تیموتی شالامی» بازیگر این فیلم با انتشار تصویری از پشت صحنه پایان فیلمبرداری را تأیید کرده است. شالامی در این تصویر در کنار پدرش «مارک شالامی» دیده می‌شود. او می‌نویسد: «فیلمبرداری «تلماسه ۲» تمام شد، با پدر کویری!»

«تلماسه» دوم در بخش‌هایی از مجارستان، ایتالیا و امارات متحده عربی فیلمبرداری شد. در خلاصه داستان رسمی دنباله آمده است: «این دنباله سرگذشت افسانه‌ای پل اتریدیز را روایت می‌کند که با چانی و فرمن‌ها متحد شده تا از دسیسه‌گرانی که خانواده‌اش را نابود کردند انتقام بگیرد. او که با انتخاب میان عشق زندگی‌اش و سرنوشت دنیا روبرو شده، می‌کوشد از وقوع آینده وحشتناکی جلوگیری کند که تنها خودش توان دیدنش را دارد.»

«تیموتی شالامی» در نقش «پل اتریدیز» و «زندیا» در نقش «چانی» به «ربکا فرگوسن»، «خاویر باردم»، «جاش برولین»، «استلان اسکارزگارد»، «دیو باتیستا»، «شارلوت رمپلینگ»، و «استیون مک‌کینلی هندرسون» می‌پیوندند. اضافه شدن بازیگران جدید «آستین باتلر» ستاره «الویس» (Elvis) در نقش «فید-راتا هارکنن»، «کریستفر واکن» در نقش «امپراطور»، و «فلورنس پیو»، «لئا سیدو» و «سهیلا یعقوب» نیز تأیید شده است.

«گریگ فریزر» مانند قسمت اول فیلمبردار «تلماسه ۲» و «ژاکلین وست» طراح لباس فیلم است، در حالی که «هانس زیمر» برای آهنگسازی دنباله بازمی‌گردد. «جو واکر» نیز تدوین‌گر و «پل لمبرت» سرپرست جلوه‌های ویژه بصری قسمت دوم است.

«تلماسه» یکی از اولین فیلم‌هایی بود که در حین پاندمی همزمان با اکران در سالن‌های سینما از اچ‌بی‌او مکس پخش شد. آن فیلم پس از آنکه ۴۱ میلیون دلار در هفته اول اکران فروخت و از ۴۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا گذشت، ۱۰ نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم را دریافت کرد.

شالامی پیش‌تر در مورد همکاری با «زندیا» گفته بود: «او دقیقاً همان چیزی را به فیلم می‌بخشد که در قسمت اول بخشید اما با میزان بیشتری. و واقعاً تبدیل شد به یک خواهر. خیلی خوشحالم که می‌توانم روی او به عنوان یک همکار و خواهر و یک دوست حساب کنم و به او بگویم که همکاری با لوکا [گوادانینو] چقدر شگفت‌انگیز است، چون ما پشت سر هم در دو پروژه مختلف با این کارگردان همکاری کرده‌ایم.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها