{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پنج حیوان ابرقهرمان در دنیای دی سی و مارول را بشناسید!

پنج حیوان ابرقهرمان در دنیای دی سی و مارول را بشناسید!
کدخبر : 16492

در دنیای دی‌سی و مارول سوپر حیوانات زیادی وجود دارند. همراه ما باشید تا به بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی بپردازیم.

دنیای کمیک و سینمایی و دی سی بسیار گسترده هستند و ابرقهرمانان زیادی را به تصویر کشیده‌اند. این ابرقهرمانان بسیار برای علاقه‌مندان این زمینه اهمیت زیادی دارند، زیرا با داستان‌های بسیار جذاب خود خاطرات بسیار خوبی را برای آن‌ها رقم زدند. در بین این ابرقهرمانان حیواناتی‌ام وجود دارند که به آن‌ها کمک می‌کنند تا با شروران به مبارزه بپردازند. این حیوانات خودشان نیز ابرقهرمانان قدرتمندی هستند و با توانایی بالایی که از ویژگی خاص حیوانی آن‌ها می‌اید و انسان‌ها از آن بی بهره هستند، به ابرقهرمانان و همچنین مردم عادی کمک میکنند تا زنده بمانند. در ادامه به  معرفی پنج تا از مشهورترین آن‌ها می‌پردازیم.

ایس (Ace)

بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی

ایس اولین بار که به عنوان سگ وفادار شوالیه تاریکی در دوران طلایی ظاهر شد، بتمن را در طول سال‌ها در ماجراجویی‌های زیادی همراهی کرد. همکاری با افرادی مانند اسکوبی دو و سوپر حیوانات خانگی و درگیری با شرورانی مانند کت وومن  و…، تطبیق پذیری این سگ را در انواع شرایط خطرناک نشان می‌دهد.

ایس که در کمیک شماره 1000 در سال 2019، یک داستان دلگرم کننده و جذاب را ارائه می‌دهد. ایس داستان خود را از یک جانور وحشی دور انداخته شده، به یک هموطن فداکار با اراده‌ای بسیار قوی به تصویر می‌کشد. این شخصیت با صداپیشگی کوین هارت، با هنرنمایی فوق العاده به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی انیمیشن DC League of Super Pets در نقش یکی از برترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای ابرقرمانی حضور خواهد داشت.

کاسمو (Cosmo)

بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی

کاسمو که در ابتدا به عنوان حیوان آزمایشی توسط CCCP (پایگاه فضایی شوروی) به فضا فرستاده شد و در نهایت از مدار خارج شد. آن‌ها در ابتدا گمان می‌کردند که این سگ در فضا گم شده است. با این حال، کاسمو به دلیل جهش ناشی از پرتوهای کیهانی، قدرت‌های بسیار زیادی را به دست آورد و در نهایت از نوور سر در آورد. در سر شناور یک سلستیال مرده، که در فیلم‌های محافظان کهکشان نمایش داده شد.

 

کاسمو با داشتن تمام ویژگی‌های دو نژاد سگ، مانند وفاداری و عزم راسخ، همراه با توانایی‌های روانی قوی، با نیروگاه‌های کیهانی نمادینی مانند نوا و سیلور سارفر متحد می‌شود تا از کهکشان محافظت کند. کاسمو یکی از اعضای اصلی ارتش نوور است و توانایی‌های فوق العاده‌ای دارد. تمام این دلایل سبب می‌شود تا کاسمو یکی از بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای Marvel به شمار برود.

 

دکس استار (Dex Starr)

بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی

دکستر، یک گربه خانگی اهلی زمینی می‌باشد که شاهد کشته شدن صاحب‌اش است، و پس از صحنه‌ای که او را در حال غرق شدن می‌بیند، خشم بزرگی در قلبش جاری می‌شود و به او یک حلقه قرمز می‌دهد. دکس استار با تف پلاسمای خشم با دشمنان  خود مبارزه می‌کند و همچنین او یکی از اعضای فانوس قرمز است.

دکس استار یکی از بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای Dc است که طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل طرفداران بسیار علاقه‌مند به دیدن او در انیمیشن‌هایی مانند Injustice و DC Super Hero Girls هستند. اگر کمیک‌های مربوط به دکس را بخوانید، متوجه آن می‌شوید که چرا این شخصیت به این اندازه دارای محبوبیت است.

بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی

این سگ کریپتونی که برای اولین بار در کمیک‌های  ماجراجویی شماره 210 در مارس 1955 معرفی شد، در طول سال‌ها وفادارانه در کنار سوپرمن، مقابل افراد بدی مانند برینیاک، لکس لوتور و سوپربوی پرایم ایستاده است. بنابراین قابل درک است که ماهیت یک سوپر حیوان خانگی مانند کریپتو، با سوپرمن در طول دهه‌ها تکامل می‌یابد و چنان محبوبیتی به دست می‌آورد که در سریالی با نام خود ظاهر شود.

کریپتو در کمیک‌ها، بازی‌های ویدیویی، نمایش‌های تلویزیونی و فیلم‌هایی ظاهر می‌شود که بر جذابیت انبوه او تأکید می‌کند و نشان می‌دهد که چرا این سگ نماد سوپر حیوان خانگی است که همه آرزوی آن را دارند. حضور کریپتو در هر کمیک، انیمیشن و بازی‌ای به میزان محبوبیت آن می‌افزاید و ترکیب خوبی را با سوپرمن و هر داستان دیگری رقم می‌زند. این سگ یکی از برترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای دی سی به شما می‌رود.

بهترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای سینمایی مارول و دی سی

نتیجه آزمایش غیرانسانی سوپریم بر روی یک سگ بولداگ، باعث به وجود آمدن لاک جائو می‌شود که توانایی سفر آنی در ابعاد زمان و مکان را خواهد داشت. این سگ با نشان دادن طبیعت قهرمانانه در نجات خواهر و برادرهای غیر انسانی خود، تبدیل به اولین حیوان خانگی خانواده سلطنتی خواهد شد. لاک جائو که به عنوان همراه رهبر بلک بولت بزرگ می‌شود، وظیفه سرپرستی کریستال را بر عهده دارد و در نهایت او را در ماجراجویی های متعدد همراهی می‌کند.

 

لاک جئو به عنوان یکی از اعضای ارزشمند نا انسان‌ها، آینده نگری عجیبی را نشان می‌دهد و بارها از فاجعه جلوگیری می کند. این سگ یکی از پر طرفدارترین و برترین سوپر حیوانات خانگی در دنیای مارول به شمار می‌روند و توانسته دل هواداران کمیک را به دست آورد. او بارها از فجایع بسیار بد جلوگیری کرده است و باعث شده تا یکی از اعصای مهم نا انسان‌ها محسوب شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها