{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فیلم «ساعت شلوغی ۴» با حضور «جکی چان» به سینماها می‌آید

فیلم «ساعت شلوغی ۴» با حضور «جکی چان» به سینماها می‌آید
کدخبر : 16495

جکی چان در جشنواره‌ی Red Sea Film Festival اعلام کرد که مشغول گفت‌وگو برای تولید فیلم Rush Hour 4 است.

جکی چان اخیرا در جشنواره‌ی Red Sea Film Festival روی صحنه حاضر شد و به هواداران گفت که درحال‌حاضر مشغول مذاکره برای تولید چهارمین قسمت از فیلم‌های Rush Hour (ساعت شلوغی) است.

جکی چان خطاب به حاضرین جشنواره گفت: «درحال‌حاضر برای تولید قسمت چهارم [فیلم ساعت شلوغی] گفت‌وگو می‌کنیم». این هنرپیشه‌ی اهل هنگ کنگ اعلام کرد که عصر همان روز برای گفت‌وگو درباره‌ی فیلم‌نامه با کارگردان فیلم دیدار خواهد کرد. البته جکی چان کارگردان فیلم Rush Hour 4 را در این فستیوال معرفی نکرد.

برت رتنر سکان هدایت هر سه قسمت قبلی فیلم‌های ساعت شلوغی را در دست داشت، اما درحال‌حاضر معلوم نیست که برای کارگردانی قسمت چهارم نیز باز می‌گردد یا این مسئولیت به فیلم‌ساز دیگری محول خواهد شد. جکی چان و کریس تاکر در هر ۳ فیلم Rush Hour به ایفای نقش پرداختند که بین سال‌های ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۷ روی پرده‌ی سینما رفتند.

فیلم‌های Rush Hour ماجراهای یک سربازرس هنگ کنگی را دنبال می‌کنند که برای حل پرونده‌ی جنایات بین‌المللی اتحادی غیرمنتظره را با یک افسر پلیس وراج شکل می‌دهد. درحال‌حاضر جزئیات بیشتری از فیلم ساعت شلوغی ۴ در دست نیست و طرفدارها باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات منتظر بمانند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها