{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جسیکا چستین: «هیچ‌کس نمی‌خواهد در مورد ایران حرف بزند!»

جسیکا چستین: «هیچ‌کس نمی‌خواهد در مورد ایران حرف بزند!»
کدخبر : 16499

بازیگر برنده اسکار می‌گوید همه می‌خواهند با او در مورد اوکراین حرف بزنند.

«جسیکا چستین» ادعا می‌کند که مردم بیشتر تمایل دارند با او در مورد اوکراین حرف بزنند تا مشکلات کشور ایران. این بازیگر ۴۵ ساله در مصاحبه جدیدی با مجله «ماری کلر» می‌گوید به این علت بیشتر در مورد اوکراین حرف زده می‌شود که مردم این کشور «اغلب سفیدپوست» هستند.

چستین که اخیراً در فیلم «پرستار خوب» دیده شده می‌گوید اگرچه این اظهار نظر او ممکن است «بحث‌برانگیز» باشد اما او «به‌شدت حامی» زنان و حقوق آن‌هاست.

چستین چند ماه پیش به اوکراین سفر کرد تا با «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور این کشور جنگ‌زده ملاقات کند. او چند هفته پیش با لباسی در حمایت از زنان ایرانی در یک رویداد دیده شده بود.

این بازیگر برنده اسکار می‌گوید: : «می‌خواهم حرفی بحث‌برانگیز بزنم، پس هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی من را بگیرد. اخیراً در مصاحبه‌های زیادی حاضر بوده‌ام، و مردم اغلب می‌خواهند در مورد اوکراین حرف بزنند. اما وقتی بحث ایران را پیش می‌کشم، هیچ‌کس نمی‌خواهد در موردش حرف بزند.»

چستین در بخش دیگری از مصاحبه می‌گوید: «من به‌شدت حامی زنان هستم. این نبرد بزرگ من است. از شغلم برای تجلیل از زنان استفاده می‌کنم، اما تجلیل از زنان به عنوان انسان. به این معنا که بله، ممکن است نقش شخصیت‌هایی را بازی کنم که دارای نقص باشند و اعمال وحشتناکی انجام دهند. یعنی وظیفه من این است که به جامعه یادآوری کنم زنان هم انسانند.»

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها