{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پنج بازیگری که هنگام فیلمبرداری جان خود را از دست دادند!

پنج بازیگری که هنگام فیلمبرداری جان خود را از دست دادند!
کدخبر : 16500

تعدادی از بازیگران هالیوودی در اوج شهرت و زمانی که مشغول بازی در فیلمی بودند، جانشان را از دست داده‌اند.

گاهی اوقات بازیگران ناراحت‌کننده و غیر منتظره جان خود را به دلایل مختلف از دست می‌دهند. طبیعتاً تنها چیزی که برای طرفداران این بازیگران به جا می‌ماند، فیلم‌هایی است که در آن‌ها بازی کرده اند.در ادامه تعدادی از بازیگران و ستاره‌های محبوب هالیوود را معرفی می‌کنیم که به طرز غیرمنتظره‌ای جان خود را از دست داده‌اند.

 

ریور فینیکس

فیلم خارجی

این بازیگر جوان و برادر واکین فینیکس، در سن ۲۳ سالگی به دلیل استفاده بیش از حد مواد مخدر جانش را از دست داد. او آن زمان در فیلم سینمایی «خون تیره» بازی می‌کرد؛ این فیلم پس از مدت‌ها در سال ۲۰۱۲ منتشر شد.

 

پاول واکر

فیلم خارجی


سری فیلم‌های سریع و خشن، یکی از مهمترین و اصلی‌ترین ستارگان خود، یعنی پاول واکر را در یک تصادف رانندگی از دست داد. پاول واکر همراه دوستش دچار سانحه رانندگی شد و بعد از تصادف با تیر چراغ برق، اتومبیلشان آتش گرفت. هر دو نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند.

براندون لی


براندون لی، پسر بروس لی، زمانی که سر صحنه فیلم سینمایی «کلاغ» جان خود را از دست داد،  ۲۸ سال داشت. در یکی از سکانس‌های این فیلم از یک اسلحه استفاده شد که البته خواسته یا ناخواسته تیر واقعی مورد استفاده قرار گرفت و به براندون لی شلیک شد. او از شدت خونریزی در بیمارستان جانش را از دست داد.

کلارک گیبل

5-30-2018-11-42-40-AM


گیبل بازیگری بود که نقش بزرگی را در فیلم سینمایی «بر باد رفته» و بسیاری از فیلم‌های کلاسیک دیگر بازی کرده است. او به دلیل حمله قلبی در طول فیلمبرداری فیلم «ناجورها» درگذشت. مرلین مونرو همبازی او در این فیلم بود؛ کمتر از یک سال بعد از مرگ کلارک گیبل، او نیز جانش را از دست داد.

 

مرلین مونرو


داویا مرلین مونرو در خانه اش به دلیل استفاده زیاد از دارو‌های تجویز شده در سال ۱۹۶۲ درگذشت. او پیش از مرگ مشغول ایفای نقش در فیلم سینمایی «چیزی باید کوتاه بیاید» بود که به دلیل عدم اتمام فیلم، هیچگاه اکران نشد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها