{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

صحنه «گل گدوت» و «هنری کویل» از فیلم فلش حذف شد!

صحنه «گل گدوت» و «هنری کویل» از فیلم فلش حذف شد!
کدخبر : 16509

گفته می‌شود که صحنه حضور کوتاه سوپرمن با بازی هنری کویل و واندر وومن با بازی گل گدوت از نسخه نهایی فیلم فلش حذف شده است.

به تازگی و به صورت رسمی اعلام شده که هنری کویل دیگر سوپرمن دنیای سینمایی دی‌سی نخواهد بود و جیمز گان به عنوان رئیس استودیو دی‌سی به دنبال پیدا کردن بازیگری جوان‌تر برای ایفای نقش کلارک کنت در این دنیای سینمایی است.

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار بود که هنری کویل با حضور در صحنه پس از تیتراژ فیلم بلک آدام (Black Adam) بازگشتش به دنیای سینمایی دی‌سی را اعلام کرد و همین نیز باعث خشنودی بسیاری از طرفداران دی‌سی شد.

با این حال، با حضور جیمز گان و پیتر سفران در راس استودیو دی‌سی، شایعاتی در مورد تغییرات گسترده در دنیای سینمایی دی‌سی به گوش رسید تا اینکه به تازگی هم جیمز گان و هم خود هنری کویل خروجش از نقش سوپرمن را تایید کردند.

 حالا خبر جدیدی درباره‌ی حذف صحنه حضور سوپرمن در یکی دیگر از آثار آینده DC منتشر شده است! هالیوودریپورتر گزارش داد که دو شخصیت سوپرمن با بازی هنری کویل و واندر وومن با بازی گل گدوت قرار بود در صحنه پس از پایان فیلم The Flash حضور داشته باشند، اما این صحنه از فیلم حذف شده است.

گفته می‌شود که دی سی به‌دنبال استخدام یک بازیگر جوان‌تر برای نقش سوپرمن است. پیش از این شاهد حضور کوتاه سوپرمن در صحنه پس از پایان فیلم Black Adam بودیم و قرار بود شاهد حضور این شخصیت در آثار بیشتری باشیم که صحنه حضور کوتاه کویل در فیلم فلش که هم‌اکنون فیلم‌برداری شده، یکی از این حضورها بوده است. هالیوودریپورتر می‌گوید که مدیران دی‌سی با کویل در مورد برنامه‌های آینده ملاقات کرده‌اند و در حال بررسی ارائه یک نقش متفاوت به او در DCEU هستند.

طبق گزارش‌ها گان و سفران در حال دادن پیشنهادی مشابه به بن افلک، بازیگر نقش بتمن و جیسون موموآ، بازیگر نقش آکوامن نیز هستند که گفته می‌شود گان به افلک پیشنهاد کارگردانی فیلمی از دنیای DC را نیز داده است. جدول زمانی و پیامدهای کامل تغییرات گان و سفران برای آثار آینده دی سی اعلام نشده است، اما گان تاکنون موضع مشخص و شفافی با طرفداران داشته است.

گان به هالیوودریپورتر گفته که تمامی اتفاقات بازگشت سوپرمن و کویل در فیلم بلک ادم به زمان قبل از حضور او باز می‌گردد و آن‌ها برنامه‌های متفاوتی برای آینده این مجموعه دارند. این در حالی است که گفته می‌شود ساخت فیلم Wonder Woman 3 متوقف شده است و به‌نظر می‌رسد که این پایان کار گل گدوت در نقش زن شگفت‌انگیز خواهد بود. در هر حال باید منتظر اعلام کامل برنامه‌های گان و سفران برای DCEU بود.

فیلم The Flash در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها