{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مذاکره برای Terminator 7 آغاز شد

مذاکره برای Terminator 7 آغاز شد
کدخبر : 16523

جیمز کامرون مذاکره برای Terminator 7 را تأیید کرد

در حالی که «آواتار: راه آب» در سالن‌های سینمای سراسر دنیا به نمایش درآمده و در هفته اول نزدیک به ۴۴۱ میلیون دلار فروخته، «جیمز کامرون» تأیید کرده است که برای کارگردانی «نابودگر ۷» (Terminator 7) به مذاکره نشسته است. «آواتار ۲» با فروش داخلی ۱۳۴ میلیون دلاری انتظارات را برآورده نکرده تا تولید قسمت‌های چهارم و پنجم قطعی نباشد. با این حال نباید فراموش کرد که فیلم ۱ میلیارد دلاری «آکوامن» (Aquaman) در سال ۲۰۱۸ در افتتاحیه داخلی ۶۷.۸ میلیون دلار و قسمت اول «آواتار» ۷۷ میلیون دلار فروخته بودند. حتی فیلم «جومانجی: به جنگل خوش‌آمدید» (Jumanji: Welcome to the Jungle) دسامبر سال ۲۰۱۷ در هفته اول با ۳۶ میلیون دلار آغاز کرد و در نهایت به فروش جهانی ۹۶۱ میلیون دلاری رسید. بنابراین دیزنی و قرن بیستم همچنان به بلیت‌فروشی بیشتر «آواتار ۲» امیدوارند.

فیلم خارجی

کامرون در مصاحبه جدیدی با «جیسون بیتمن»، «شان هیز» و «ویل آرنت» در پادکست «اسمارتلس» تأیید کرده است که احتمال احیای چندگانه «نابودگر» وجود دارد. آرنت در بخشی از این مصاحبه بحث را به سمت هوش مصنوعی در فیلمسازی می‌برد و می‌پرسد آیا کامرون سعی داشته در «آواتار» پیامی در این خصوص بگنجاند یا نه.

کامرون می‌گوید: «خوب، فیلم‌های «آواتار» در مورد محیط زیست هستند؛ با هوش مصنوعی سر و کار ندارم. اگر قرار باشد فیلم «نابودگر» دیگری بسازم و سعی کنم چندگانه را دوباره راه‌اندازی کنم – اتفاقی که در موردش بحث کرده‌ایم، اما هیچ تصمیمی نگرفته‌ایم – بیشتر به موضوع هوش مصنوعی آن می‌پردازم تا دیوانه شدن ربات‌های شرور.»

آخرین «نابودگر» ساخته کامرون «روز داوری»  بود و «نابودگر: سرنوشت شوم» به کارگردانی «تیم میلر» بر اساس گزارش‌هایی تا ۱۲۰ میلیون دلار به پارامونت زیان وارد کرده است. کامرون اخیراً گفته بود که «راه آب» باید به فروش ۲ میلیارد دلاری برسد تا زیان‌ده نباشد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها