{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

معرفی چهار مینی سریال جذاب برای تماشا در یک روز برفی

معرفی چهار مینی سریال جذاب برای تماشا در یک روز برفی
کدخبر : 16526

مینی سریال‌ها علاوه بر اینکه زمان کمی را از ما می‌گیرند، داستان جامعی را تنها در یک فصل و چند قسمت برایمان روایت می‌کنند. هرکدام از آنها داستان، موضوع و جذابیت خاص خود را دارند و این باعث شده، که علاقه‌مندان سریال‌ها که زمان کمتری برای دیدن سریال‌های دنباله‌دار دارند، به این نوع سریال‌های کوتاه اما با داستان‌های غنی روی بیاورند. در این مطلب از  قصد داریم کلکسیونی از بهترین مینی سریال‌ها از هر سالی را برایتان جمع‌آوری کنیم تا هر سلیقه و علاقه‌مندی بتواند سریال کوتاه مورد علاقه‌اش را در اینجا پیدا کند. 

مینی سریال Mildred Pierce (میلدرد پیرس)

این مینی سریال داستان مادری محافظه کار و فداکار را در دوران رکود بزرگ اقتصای روایت می‌کند، مادری که از شوهر خود جدا شده و برای افتتاح رستوران خودش تلاش می‌کند و در این بین عاشق مردی دیگر می‌شود. در حالی که همه این کارها را فقط برای کسب عشق و احترام از سوی دختر از خودراضی‌اش انجام می‌دهد.

 

فیلم خارجی

 

مدیر شیفت شب (The Night Manager)

«جاناتان پاین» سرباز سابق بریتانیایی و مسئول پذیرش شیفت شب هتل مجلل است. پاین با خانمی فرانسوی-عرب به نام سوفی آشنا می‌شود. سوفی اطلاعاتی از «ریچارد آنسلو روپر» که یک دلال بازار سیاه با تخصص در زمینه ی اسلحه است، به پاین می‌دهد تا او این اسناد مجرمانه را به سازمان اطلاعات مخفی بریتانیا منتقل کند. سوفی به دلیل خیانت به روپر کشته می‌شود و پاین به صورت جاسوس با همکاری با سازمان اطلاعات مخفی بریتانیا قصد گرفتن انتقام سوفی را دارد… این مینی سریال مهیج برنده و نامزد چندین جایزه معتبر نیز شده است:

فیلم خارجی

 

مینی سریال شمال و جنوب – North & South

مینی سریال شمال و جنوب اثری بریتانیایی براساس رمان مشهور الیزابت گسکل است. داستان این مینی سریال، از بهترین مینی سریال های دنیا، ماجرای مارگارت هیل، زنی اهل جنوب انگلستان را روایت می‌کند. مارگارت فرزند یک مبلغ مذهبی است. خانواده او پس از تصمیم پدر الیزابت مبنی بر بازنشستگی از روحانیت به شمال انگلستان مهاجرت می‌کنند. آن‌ها در وفق یافتن با سبک زندگی پیشرفته و صنعتی محل زندگی جدید خود به مشکل می‌خورند. مشکلات خانواده هیل پس از روبرو شدن با خانواده ثروتمند و مغرور تورنتون دوچندان می‌شود. داستان این مینی سریال برتر به مفاهیمی چون اختلاف طبقاتی، جنسیت و عواطف انسانی می‌پردازد.

 

فیلم خارجی

 

مینی سریال Dopesick 

مینی سریال Dopesick یک روایت غیرخطی و گیج کننده به همراه جزئیات ریز و درشت پشت پرده عرضه قرض مخدر “اکسی‌کدون” را برایتان روایت می‌کند. شاید مهمترین دلیلی که بخواهید چنین سریالی را تماشا کنید در ابتدا جنبه آموزشی آن باشد، این مینی سریال به درستی شما را با عواقب شوم مصرف چنین داروهای اعتیاد آوری آشنا می‌کند. اما در ادامه عمیق‌تر از آن به پشت پرده ساخت چنین دارویی سرک می‌کشد و انسان‌هایی را به نمایش می‌گذارد که تنها به دنبال درآمد بیشتر حتی حاضرند هزاران نفر را قربانی مال اندوزی و طمع‌ورزی خود کنند. داستان Dopesick در مورد برخی شرکت‌های داروسازی است که با جعل یافته‌های علمی و ساخت نمودارها و مقالات غیرواقعی دارویِ مخدر اکسی‌کدون را غیر اعتیادآور و باعث کاهش دردهای سطحی بدون هیچ عوارضی معرفی می‌کنند. در واقع چنین شرکت‌هایی نه برای نجات یا کمک به آسایش بشر از شر درد یا امراض مختلف، بلکه با هدف سود بیشتر به هر قیمتی، بازایابی و کنترل می‌شوند و با نفوذ به ارکان مختلف دولت و رشوه دادن و خریدن افراد مختلف به جنایت خود به شکل قانون‌مند در طول سال‌ها ادامه می‌دهند. در حالی که هیچ تفاوتی بین چنین شرکت‌های داروسازی و حتی کارتل‌های بزرگ مواد مخدر دیده نمی‌شود و هر دو به قصد نابودی انسان‌ها و اسیر کردن آنها در چرخه استفاده از ماده مخدر ساخته شده‌اند.

فیلم خارجی

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها