{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

همه چیز درباره‌ی دیالوگی که «ونزدی» حاضر به گفنتن آن نشد!

همه چیز درباره‌ی دیالوگی که «ونزدی» حاضر به گفنتن آن نشد!
کدخبر : 16532

اورتگا فاش کرده است که از بیان یکی از دیالوگ‌های «ونزدی» امتناع کرده است.

«جنا اورتگا» می‌گوید حاضر به گفتن یکی از جملات سریال «ونزدی»  نتفلیکس نشده است. این بازیگر ۲۰ ساله نقش «ونزدی ویلیامز» را در این سریال پربیننده بازی کرده است.

در قسمت چهارم این سریال، «ونزدی» در حالی که با «موجود» بیرون است، لباسی را از پنجره یک مغازه می‌بیند. در بخش‌های بعدی این اپیزود، او در خانه در جست‌وجوی لباسی برای پوشیدن است، و می‌بیند که «موجود» آن لباس را از مغازه دزدیده است. «ونزدی» نگاه خشم‌آلودی به دست بی‌بدن می‌کند اما جمله‌ای به زبان نمی‌آورد.

اورتگا می‌گوید در این سکانس باید جمله‌ای را می‌گفته است: «به یاد می‌آورم جایی که در مورد یک لباس حرف می‌زدم یک جمله وجود داشت و قرار بود بگوید: «خدای من به خاطر یک لباس وحشت کرده‌ام، به معنای واقعی کلمه از خودم متنفرم.»»

او اضافه می‌کند: «و باورم نمی‌شد چون به نظر می‌رسید... چند جمله کوچک مثل این وجود داشت. احساس کردم که می‌توانیم از بسیاری از این دیالوگ‌ها اجتناب کنیم تا این دختر را انسانی‌تر نشان دهیم.»

برخی از بینندگان سریال در شبکه‌های اجتماعی با اورتگا موافقت می‌کنند. یکی از آن‌ها می‌گوید: «باید به بازیگرانی که گاهی شخصیت‌هایشان را بهتر از نویسندگان می‌شناسند احترام گذاشت.»

این اپیزود دربرگیرنده بحث‌برانگیزترین صحنه این فصل است، جایی که «ونزدی» در یک مجلس می‌رقصد. اورتگا اخیراً در مصاحبه با «جیمی فالن» فاش کرده بود که پیش از فیلمبرداری این صحنه چند روز نتوانسته بخوابد. «احساس کردم با یک خودرو تصادف کرده‌ام و یک گابلین کوچک را در گلوی من رها کرده‌اند که دیواره‌های مری من را خراش می‌دهد. بین برداشت‌ها به من دارو می‌دادند چون منتظر مثبت شدن آزمایش کووید بودیم.»

«مایک میلار» یکی از پدیدآورندگان سریال در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» توضیح می‌دهد که چرا اورتگا در آن شرایط مقابل دوربین رفته است. او می‌گوید «پروتکل‌های کووید بسیار شدیدی» در محل فیلمبرداری و آن صحنه رقص حاکم بوده است: «آزمایش کووید جنا یک روز قبل منفی شده بود و فقط وقتی مثبت شد، به محض اینکه مثبت شد، از محل فیلمبرداری به بیرون هدایت شد و فکر می‌کنم به مدت ۱۰ روز قرنطینه بود.»

 

منبع: 30nama news

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها