{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مشهورترین سگ‌های سینما

مشهورترین سگ‌های سینما
کدخبر : 16543

بعضی از این سگ‌های سینما بسیار زیبا بودند، در حالی که بعضی دیگر حیله‌گر و فریبنده هستند و شما را متعجب می‌کنند که آیا عمدا علیه اربابان خود نقشه می‌کشند؟

دنیای سگ‌های انیمیشنی و کارتونی و آنهایی که در فیلم‌ها حضور دارند، بسیار وسیع است و اینجا تنها سعی شده معروف‌ترین‌ها نام برده شوند. بد نیست در کنار «اسکوبی‌دو»، «اسنوپی»، «پدرو» و «اسپایک» سریال تام و جری و بسیاری دیگر، از سگ‌های دوست‌داشتنی فیلم «زندگی پنهان حیوانات خانگی» (The Secret Life of Pets)، یا داگ از فیلم «بالا» (Up) و بالتو در فیلم زیبای «بالتو» (Balto) هم یادی کنیم که هر کدام به شکل متفاوتی جذاب و شیرین هستند.

گرومیت در فیلم والاس و گرومیت (Wallace and Gromit)

گرومیت

گرومیت همراه همیشگی صامت والاس، بهترین دوست و یک سگ قدیمی کارتونی است. گرومیت مغز والاس است، چشم خود را بر روی خرابکاری‌ها و ایده‌های دیوانه‌وار والاس متمرکز می‌کند و اغلب او را از بسیاری بلایا نجات می‌دهد. گرومیت یک سگ باهوش، سریع، صامت و با محبت واقعی والاس است. او معمولا قهرمان اصلی فیلم است، در حالی که صاحبش معمولا نقش مکمل را در کنار او دارد، حتی اگر دوست قابل اعتماد والاس باشد.

Winn-Dixie, Because of Winn-Dixie (2005)

۲۰۰۵ سال درخشش سگ ‌ها در سینما بوده است. وین دیکسی در این فیلم به یک پدر و دختر کمک می‌کند تا رابطه ویران شده‌شان را از نو بسازند. او عشق را در انسان‌ها برمی‌انگیزد و به آن‌ها یادآوری می‌کند که تنها دلیل زنده بودن همین عشقی است که به یکدیگر می‌ورزند و او به عنوان یک سگ انگار این مسئله را بهتر درک می‌کند.

 

فیلم خارجی

 

اسپایک و تایک در سریال تام و جری (Tom and Jerry)

اسپایک و تایک شخصیت‌های ساختگی مجموعه فیلم‌های انیمیشن ویلیام هانا و جوزف باربارا یعنی «تام و جری» هستند. بدون شک، آن‌ها شخصیت‌های سگ کارتونی مورد علاقه ما هستند. اسپایک در چندین قسمت به عنوان یک بولداگ انگلیسی به تصویر کشیده می‌شود که به طور کلی مهربان و پدر دوست داشتنی پسرش تایک است. اسپایک یک بولداگ قوی اما گاهی احمق بریتانیایی است که مخصوصا گربه‌ها را نمی‌پسندد اما برای موش‌ها و بعدا برای پسرش تایک مردی منعطف و محافظ است.

اسپایک و تایک

 

The Dog, The Artist (2011)

یوگی در این فیلم نقش سگ را آنقدر خوب و حرفه‌ای بازی کرد که منتقدان تصمیم گرفتند جایزه بهترین نقش مکمل را به طور ویژه به او تقدیم کنند. این سگ اما آنقدرها شهرت را دوست نداشت و بعد از این فیلم دیگر جلو دوربین حاضر نشد. او خیلی زود بازنشسته شد و The Artist اولین و آخرین فیلم کارنامه بازیگری او باقی ماند!

فیلم خارجی

 

 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها