{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟

آخر هفته چه فیلمی ببینیم؟
کدخبر : 16551

اگر اهل فیلم دیدن هستید ولی در طول هفته فرصت این کار را ندارید، حتما دلتان می‌خواهد آخر هفته‌‌ها، به تماشای چند فیلم درست و حسابی بپردازید. یکی از سؤالاتی که به‌کرات به آن برمی‌خوریم این است که «فیلم چی ببینیم؟». ما در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم چند فیلم را به شما معرفی کنیم که بتوانید آخر هفته‌تان را با لذت بیشتری سپری کنید. در نتیجه اگر می‌خواهید یک آخر هفته خوب داشته باشید و خود را با آثار دنیای سینما سرگرم کنید، تا انتهای این مقاله با فیلم‌های جدید این هفته همراه باشید.

فیلم انتقام جویان: پایان بازی

این فیلم دنبالهٔ مستقیم انتقام‌جویان: جنگ ابدیت (۲۰۱۸) و همچنین دنبالهٔ فیلم‌های انتقام‌جویان مارول (۲۰۱۲) و انتقام‌جویان: عصر اولتران (۲۰۱۵) می‌باشد و بیست و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول است.

بعد از اتفاقات ناگوار انتقام جویان جنگ ابدیت، اکنون جهان به یک ویرانه تبدیل شده است. افراد باقی مانده از انتقام جویان تلاش دارند تا همه چیز را به حالت عادی و مشابه سابق بازگردانند.

 

فیلم خارجی

 

فیلم یادآوری کامل – Total Recall

​«فیلم یادآوری کامل» یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی که از دنیای اکشن سینما لذت میبرند. یادآوری کامل اثر بازسازی شده فیلم « total recall 1990 » است که بر پایه رمانی با نام « Who can remember it for you wholesale » ساخته شده است.

قسمت اول این فیلم که در سال 1990 تولید شد با درخشش « آرنولد شوارتزنگر » همراه بود و توانست 2 جایزه اسکار و تعداد قابل توجهی از سایر جوایز را کسب کند.

 

فیلم خارجی

داستان: در پایان قرن بیست و یکم، جنگ های شیمیایی در سراسر جهان، زمین را به سیاره ای غیر قابل سکونت تبدیل کرده است. اکنون فضای زندگی باارزش ترین منبع زمین محسوب میشود. تنها دو قلمرو قابل سکونت باقی مانده که عبارتند از: « فدراسیون متحده بریتانیا ( UFB ) و کُلُنی ». بریتانیا جایی است که ثروتمندان جمع شده اند و اهالی کُلُنی هر روز از طریق آسانسوری مسافت بین قاره را طی میکنند و برای ثروتمندان کار میکنند.

در فیلم مردی را مشاهده میکنیم که با کابوس از خواب بر میخیزد و اذعان میکند که مدام این کابوس را میبیند. او یکی از شهروندان کُلُنی است که هر روز به بریتانیا میرود و در کنار همسر خود زندگی رویایی را دارند. کمی بعد او متوجه میشود که این کابوس ها، خاطراتی است که او در گذشته با آنها روبه رو بوده و اتفاقات بسیار جذابی در روند فیلم صورت میگیرد.

فیلم شکارچی گوزن (The Deer Hunter)

معرفی فیلم شکارچی گوزن

داستان: فیلم در بحبوحه جنگ ویتنام اتفاق می‌افتد. داستان فیلم The Deer Hunter درباره مایکل، استیون و نیکی سه دوست صمیمی است که اغلب شکار آهو از تفریحاتشان است. آن‌ها برای جنگیدن به‌خاطر کشورشان و جشن خداحافظی و همچنین ازدواج استیون با یک زن باردار به نام آنجلا ثبت نام می‌کنند که به ویتنام سفر کنند. مایکل پس از وحشت در طول جنگ و شکنجه‌های پرخاشگرانه روسی، به خانه بازمی‌گردد و متوجه می‌شود که تفریحاتش برای شکار آهو به دلیل جنگ مثل گذشته نیست و در نهایت او متوجه می‌شود که استیون معلول است، نیکی از ویتنام برنگشته است و در ادامه به ویتنام برمی‌گردد تا او را نجات دهد.

فیلم لیدی برد

فیلم لیدی برد در پاییز سال ۲۰۰۲، کریستین مک فرسون دانش آموز ارشد مدرسه کاتولیک در ساکرامنتو، کالیفرنیا است. او به خود نام «لیدی برد» می‌دهد و آرزو دارد که علی‌رغم مشکلات اقتصادی خانواده اش، در کالج معتبری در «شهری با فرهنگ» در جایی از ساحل شرقی حضور یابد. مادرش، ماریون، اغلب به او می‌گوید که نسبت به آنچه که دارد ناسپاس است. لیدی برد و بهترین دوستش، جولی، به برنامه تئاتر مدرسه خود می‌پیوندند.

 

 

فیلم خارجی

 

فیلم  Coherence (2013)

تعدادی از آثار علمی-تخیلی بسیار کم‌خرج طی دهه‌های اخیر تبدیل به برخی از فیلم‌های مهم این سبک شده‌اند. چرا که گاهی با تمرکز روی ایده‌های خاص و بی‌توجه به هر نتیجه‌ای که می‌تواند در پی داشته باشد، کار خودشان را انجام می‌دهند و یک نتیجه‌ی معرکه را رقم می‌زنند. Coherence که داستان حضور چند نفر در یک مهمانی حین حرکت یک دنباله‌دار عجیب در آسمان را روایت می‌کند، یکی از همین آثار است.

فیلم که تکیه‌ی زیادی به آزمایش فکری گربه شرودینگر دارد، در هم تنیده شدن نسخه‌های مختلف تصمیمات و اتفاقات را به تصویر می‌کشد؛ به‌گونه‌ای که هرچه‌قدر فیلم جلو می‌رود و پرتنش‌تر می‌شود، تشخیص تفاوت قصه‌گویی‌های موازی آن سخت‌تر به نظر می‌رسد. ریتم بسیار خوب روایت، خام بودنی که آن را به طرز استرس‌آوری واقع‌گرایانه جلوه می‌دهد و صدالبته استفاده‌ی درست سازندگان از از داستان‌گویی رازآلود کاری می‌کنند که حداقل طی چند دقیقه، Coherence به شکلی لایق توجه بتواند ترسناک باشد

فیلم خارجی

 

 

 



 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها