{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سریال خاندان اژدها رکورددار دانلود غیر قانونی در سال ۲۰۲۲ شد

سریال خاندان اژدها رکورددار دانلود غیر قانونی در سال ۲۰۲۲ شد
کدخبر : 16563

سریال House of the Dragon با عبور از سریال ارباب حلقه‌ها در سال ۲۰۲۲ بیش از هر سریال دیگری به‌صورت غیر مجاز دانلود شده است.

فهرست ۱۰ سریالی که بیش از هر سریال دیگری در سال ۲۰۲۲ به‌صورت غیر مجاز دانلود شده‌اند، منتشر شده است. مانند هر سال، تورنت‌فریک این فهرست را منتشر کرده که براساس آن فصل اول سریال House of the Dragon بیش از هر سریال دیگری در طول سال ۲۰۲۲ به‌صورت غیر دانلودی دانلود شده است. در رتبه دوم فصل اول سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power دیده می‌شود که درواقع رقیب مستقیم سریال خاندان اژدها محسوب می‌شود.

در رتبه سوم می‌توان فصل سوم سریال The Boys را مشاهده کرد و در رتبه چهارم سریال Moon Knight دیده می‌شود. در رتبه پنجم می‌توان فصل اول سریال Halo را دید که ممکن است حضور آن در بین ۵ سریال برتر از نظر دانلود غیر مجاز باعث تعجب باشد. چرا که فصل چهارم سریال Stranger Things در رتبه هشتم قرار دارد و دلیل آن این است که شبکه نتفلیکس بیش از پارامونت پلاس و هر سرویس استریم دیگری در دسترس عموم و مردم کشورهای مختلف است.

گالادریل جوان در حال تماشا رویا و کابوش در سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power

نکته جالب دیگر فهرست را می‌توان حضور پر رنگ سریال‌های دیزنی پلاس دانست که از ۱۰ سریال این فهرست، ۵ سریال به Disney Plus تعلق دارد که در آن می‌توان از آثاری چون سریال شوالیه ماه گرفته تا سریال Andor و سریال اوبی وان کنوبی را مشاهده کرد. در ادامه می‌توانید فهرست ۱۰ سریالی را که بیش از هر سریال دیگری به‌صورت غیر قانونی در سال ۲۰۲۲ دانلود شده‌اند، مشاهده کنید:

  1. سریال House of the Dragon از شبکه HBO
  2. سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power از آمازون پرایم
  3. سریال The Boys از آمازون پرایم
  4. سریال Moon Knight از دیزنی پلاس
  5. سریال Halo از پارامونت پلاس
  6. سریال Obi-Wan Kenobi از دیزنی پلاس
  7. سریال The Book of Boba Fett از دیزنی پلاس
  8. سریال Stranger Things از نتفلیکس
  9. سریال She-Hulk: Attorney at Law از دیزنی پلاس
  10. سریال Andor از دیزنی پلاس

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها