{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پسر بچه «قصه زی زی گولو» کجاست؟

پسر بچه «قصه زی زی گولو» کجاست؟
کدخبر : 16584

مانی نوری؛ بازیگر نقش امیر آقاجمالی در مجموعه تلویزیونی قصه‌های تا به تا با ۲ عکس در نمایشگاه گروهی «یک آن» در مجموعه راگادید شرکت کرده بود.

مانی نوری بازیگر، نویسنده و کارگردان که اغلب مردم او را با بازی در نقش امیر آقاجمالی در مجموعه‌ «قصه‌های تابه‌تا» می‌شناسند با ۲ عکس در نمایشگاه تجسمی «یک آن» در مجموعه راگادید شرکت کرده بود. این هنرمند درباره روی آوردن به عکاسی بیان کرد: از زمان نوجوانی برای تفریح عکاسی را شروع کردم اما بعدها به طور جدی‌تر سعی کردم با عکسی که می‌گیرم، پیامی بدهم یا یک مفهومی را برسانم یا قصه‌ای را تعریف کنم.

او درباره آثار خود در این‌ نمایشگاه توضیح داد: «۲ عکسی که از من در این نمایشگاه حضور داشتند، نمادی از شهر شکسته هستند؛ یکی تصویر شهر از شیشه شکسته ماشین است و لنزی که شهر را دیده و شکسته است و عکس دوم کودک کاری را از آیینه ماشین نشان می‌دهد درحالی‌که قطره‌های باران آیینه ماشین را پوشانده است.»

این بازیگر درباره واکنش مردم به عروسک زی‌زی‌گولو پس از چند سال گفت: جذاب‌ترین بخش حضور در مجموعه «قصه‌های تابه‌تا» برای من خاطره‌هایی است که برای چند نسل باقی گذاشته است. من خوشحالم که در کاری حضور داشتم که هنوز هم پس از گذشت چند سال لبخند به صورت مخاطبانش می‌آورد. بازیگری، کارگردانی و نویسندگی برای من از عکاسی جدا هستند و دوست دارم که این‌ هنرها را کنار یکدیگر ادامه دهم.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها