{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بازگشت والتر وایت در سوپر بول ۲۰۲۳

بازگشت والتر وایت در سوپر بول ۲۰۲۳
کدخبر : 16598

«برایان کرانستون» در یک آگهی بازرگانی نقش «والتر وایت» را تکرار می‌کند.

«والتر وایت» ماه آینده به سوپر بول می‌آید. «برایان کرانستون» چهارشنبه این هفته در اینستاگرام تأیید کرد که در یک آگهی بازرگانی برای «پاپ‌کورنرز» (PopCorners) نقشی که در سریال «برکینگ بد» بازی کرده بود را تکرار خواهد کرد.

کرانستون تصویری از خود در ظاهر شخصیت وایت به اشتراک گذاشته در حالی که یک بسته «پاپ‌کورنرز» با طعم پنیر چدار در دست دارد.

کرانستون برای نقش «والتر وایت» یا «هایزنبرگ» چهار جایزه امی دریافت کرد. «برکینگ بد» از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ از ای‌ام‌سی پخش شد. استقبال از آن سریال سبب شد سازندگان اسپین‌آف «بهتر است با سال تماس بگیرید» (Better Call Saul) را با «باب اودنکرک» در نقش وکیل وایت ادامه دهند.

فیلم خارجی

کرانستون چهار سال قبل به مناسبت دهمین سالگرد تولید قسمت اول سریال در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» دیالوگ محبوبش در «برکینگ بد» را فاش کرده بود: «محتاطانه قدم بردار.» این جمله در «خون‌بها»، نهمین اپیزود از فصل پنجم توسط وایت ادا شد. هنکبا بازی «دین نوریس» در این صحنه به وایت می‌گوید که دیگر او را نمی‌شناسد و برای او غریبه است. وایت پاسخ می‌دهد: «اگر راست می‌گویی، اگر نمی‌دانی چه کسی هستم، پس شاید بهترین انتخابت این باشد که محتاطانه قدم برداری.»

 

 

منبع: 30nama news 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها