{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«شبکه مخفی زنان» توقیف شد/ کلمه «مظلوم» باید سانسور شود

«شبکه مخفی زنان» توقیف شد/ کلمه «مظلوم» باید سانسور شود
کدخبر : 16627

افشین هاشمی، کارگردان سریال شبکه مخفی زنان به توقف مجدد این سریال واکنش نشان داد.

 به تازگی خبرهایی درباره توقیف و جلوگیری از پخشِ «شبکه مخفی‌زنان» منتشر شده است که با پخش نشدنِ قسمت پانزدهم این سریال، گمانه‌زنی‌ها و موجِ شایعات بیشتر هم شد.

روابط عمومی نماوا این توضیح را در اختیارِ رسانه‌ها قرار داد: «سریال شبکه مخفی زنان با وجود پیگیری‌های مدیران نماوا با عدم پاسخگویی از سمت ساترا روبه‌رو شد. سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) تا این لحظه هیچ توضیحی مبنی بر دلیل عدم پخش این قسمت ارائه نداده است. لازم به ذکر است که تمامی 14 قسمت پیشین این سریال بعد از ارائه بررسی‌ها و اصلاحات از سمت ساترا و اعمال آن‌ها روی پلتفرم نماوا بارگذاری شده است. نماوا ضمن عذرخواهی از تمامی مخاطبان محترم این سریال، در تلاش است تا پاسخ قانع‌کننده‌ای از سوی مسئولان مربوطه دریافت و مشکل پخش این سریال را برطرف کند.»

فیلم خارجی

طبق ادعای افشین هاشمی، کارگردان این سریال، این اثر تا پیش از این با کمترین میزان سانسور پخش می‌شد اما اکنون مواردی مثل حزب نازی، موسیلینی، استالین و نام‌های مشابه نیز جزو موارد سانسور به حساب می‌آیند!

البته موارد سانسور فقط به کلمات فوق محدود نشده و اکنون مواردی همچون «مظلوم» و «هیولای قلعه سنگباران» نیز جزء موارد سانسور محسوب می‌شوند که در نوع خود بی‌نظیر و باور نکردنی است!

پخش سریال «شبکه مخفی زنان» بعد از انتشار بیستمین قسمت خود در شبکه نمایش خانگی بار دیگر با وقفه همراه شد؛ اتفاقی که از سوی برخی رسانه‌ها با عنوان «توقف» تعبیر شده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها