{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تریلر رسمی فیلم Shazam! Fury of the Gods منتشر شد

 تریلر رسمی فیلم Shazam! Fury of the Gods منتشر شد
کدخبر : 16675

«لوسی لیو» و «هلن میرن» با «خشم خدایان» به دنیای سینمایی دی‌سی می‌پیوندند.

دی‌سی و برادران وارنر تریلر دوم فیلم «شزم! خشم خدایان»  را منتشر کردند. این فیلم دنباله‌ای است برای «شزم» که در سال ۲۰۱۹ اکران شده بود.

«لوسی لیو» در «خشم خدایان» نقش شخصیت شرور «کالیپسو» (Kalypso) و «هلن میرن» در نقش شخصیت شرور «هسپرا» (Hespera) بازی می‌کنند. دیگر شخصیت‌های قسمت اول، «شزم» با بازی «زکری لیوای»، «بیلی بتسن» با بازی «آشر انجل»، فردی با بازی «جک دیلن گریزر»، یوجین با بازی «ایان چن»، پدرو با بازی «جووان آرماند»، دارلا با بازی «فیث هرمان» و ماری با بازی «گریس فولتن» بودند. «آدام برودی»، «راس باتلر»، «دی.جی. کوترونا»، «مگان گود» و «میشل بورث» نیز در آن فیلم نقش‌آفرینی کردند. پیش‌تر «ریچل زگلر» ستاره بازسازی «داستان وست ساید» (West Side Story) و بازسازی لایو-اکشن «سفید‌برفی» هم در نقشی کلیدی به فیلم پیوسته بود.

«دیوید اف. سندبرگ» کارگردان قسمت اول برای نشستن بر روی صندلی کارگردانی دنباله بازگشته و فیلمی بر اساس متنی که «هنری گیدن» به نگارش درآورده ساخته است.

سندبرگ در مصاحبه با «اینترتینمنت ویکلی» می‌گوید: «[بیلی] سرانجام در آن فیلم خانواده‌ای پیدا کرد. اما می‌بینیم حالا که بزرگ شده‌اند کمی به مشکل برخورد کرده‌اند. به سختی از خانواده‌اش محافظت می‌کند چون نمی‌خواهد همه پراکنده شوند و راه خودشان را پی بگیرند. به تازگی خانواده‌اش را یافته و همه آن‌ها را کنار هم می‌خواهد.»

«شزم! خشم خدایان» ۱۷ مارس اکران خواهد شد.

 

 

منبع: وبسایت 30nama news 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها