{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پنج مینی سریال فوق العاده برای تماشا در هفته جدید

پنج مینی سریال فوق العاده برای تماشا در هفته جدید
کدخبر : 16676

دنبال کردن مینی سریال ها برای بسیاری آسان‌تر از سریال‌های چندفصلی است. سریال‌ها خیلی وقت‌ها بعد از یکی دو سیزن درخشان اولیه، دچار افت می‌شوند و ببینده آنها در برزخ ادامه دادن آنها یا قطعشان می‌افتد، اما تکلیف ما با مینی‌سریال‌ها مشخص است و با دیدن آنها برای یک خط داستانی بیش از حد وقت تلف نمی‌کنیم. در ادامه به معرفی پنج تا از بهترین مینی سریال‌ها می‌پردازیم. 

مینی سریال The Night of (آن شب)

این سریال پیرامون قتلی مشکوک است و مردی که به جرم این قتل محکوم می‌شود. آن مرد از وقوع حادثه چیزی در خاطر ندارد. بازجویی‌های پلیس و کارآگاهان در سریال نمایش داده می‌شود و روند اداری پرونده را همراه با نگاهی عمیق به سیستم عدالت قضایی نشان می‌دهد.

 

MV5BNzM3M2I5YjQtYzA1My00NDY3LThkOTEtODQ2MWRiYmQ3MzkwXkEyXkFqcGdeQXVyNTM3MDMyMDQ@._V1_

 

 

 

مینی سریال (ما صاحب این شهر هستیم ) We Own This City

سریال ما صاحب این شهر هستیم، مینی سریالی جنایی و درام، محصول سال ۲۰۲۲ کشور آمریکا است. بازیگرانی چون جان برنثال، جمی هکتور، جاش چارلز، وونمی موساکو، دلانی ویلیامز، ناتان کوربت، داگمارا دومینچیک و جرمین کرافورد در سریال ما صاحب این شهر هستیم به ایفای نقش پرداخته اند.

بهترین مینی سریال ها

پخش سریال ما صاحب این شهر هستیم از سال ۲۰۲۲ آغاز شده است. سریال ما صاحب این شهر هستیم با الهام از کتابی با همین عنوان به قلم جاستین فنتون و بر اساس داستان های واقعی ساخته شده است.

 

مینی سریال (وثیقه) Collateral

کری مولیگان یکی از بااستعداد ترین بازیگران زن بریتانیایی در نسل خودش است و با وجود این که اخیرا در سینما بازی می کند، گاهی اوقات به تلویزیون هم بازمی گردد. او این کار را در این نمایش جنایی پیچیده بریتانیا به حد اعلی رساند. مولیگان در نقش کارآگاه کیپ گلاسپی بازی می کند که تفسیر رسمی یک جنایت را باور نمی کند و تصمیم می گیرد تا حقیقت را بفهمد.

Carey-Mulligan-in-Collateral-f4ea88f

این پرونده ممکن است خطرناک تر از آن چیزی باشد که او فکر می کند. گلاسپی فردی دل سوز است و تحقیقات او بسیار جذاب است؛ زیرا معلوم می شود که راز های بیشتری نسبت به آنچه به نظر می رسد، وجود دارد. وثیقه یک داستان مدنی است، اما این قدرت را دارد که مخاطب را در حین تماشای هر چهار قسمت به فکر وادار کند.

 

مینی سریال (یک روز آفتابی)One Sunny Day

بهترین مینی سریال های کره ای

داستان این سریال درباره کیم جی-هو (سو جی-ساب) مرد دل شکسته است که برای یک پروژه کاری به جزیره ججو سفر کرده و در این جزیره دائما با دختری به نام کیم –ی-وون برخوردار می‌کند. در طی حادثی هر دوی آنها مورد سرقت قرار می‌گیرند و مرد کیف پول و زن موبایلش را از دست می‌دهد. آنها مجبور هستند.که در یک خانه بخوابند. آنها به‌دلیل نداشتن کیف پول و موبایل به شدت به یکدیگر وابسته می‌گردند. این ارتباط نزدیک باعث آن می‌شود که این دو زن و مرد عاشق یکدیگر شوند.

این سریال دارای 10 اپیزود است که هر کدام از قسمت‌ها 12 دقیقه‌ای می‌باشد. بنابراین برای دیدن کل آن شما نیاز دارید که دو ساعت وقت صرف نمایید. این سریال عاشقانه به دلیل داستان جذاب و خلاقانه‌اش قطعا جزوه بهترین‌ها در فهرست مینی سریال‌های کره‌ای خواهد بود.

مینی سریال (مانیاک) Maniac

سریال Maniac یکی از مینی سریال های اورجینال سرویس استریمینگ نتفلیکس است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. داستان این سریال در یک نسخه جایگزین از روزگار کنونی می گذرد، جایی که همه چیز یک حالت علمی تخیلی دهه هشتادی دارد. اما استون و جوناه هیل در این سریال نقش آنی و اوون را بازی می کنند، دو غریبه که در هنگام ثبت نام برای یک آزمایش درمانی پیشرفته با هم آشنا می شوند. این مینی سریال دارای ۱۰ اپیزود بوده و اگر از طرفداران فیلم های علمی تخیلی کلاسیک هستید، این سریال نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. اگر چه هیل و استون قبلاً نیز در فیلم Superbad در کنار یکدیگر حضور داشته اند اما سریال Maniac داستانی بسیار غریب تر و جدی تر از آن کمدی دارد.

Maniacاقف

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها