{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تام هنکس و رابین رایت برای فیلم Here با هوش مصنوعی جوان می‌شوند!

تام هنکس و رابین رایت برای فیلم Here با هوش مصنوعی جوان می‌شوند!
کدخبر : 16687

کمپانی هوش مصنوعی «متافیزیک» با استودیوی میرامکس همکاری می‌کند.

«تام هنکس» و «رابین رایت» برای فیلم جدید «رابرت زمکیس» تحت عنوان «اینجا» با کمک هوش مصنوعی جوان‌تر خواهند شد. استودیوی میرامکس برای این اقتباس از رمان مصور «ریچارد مگوایر» با ابزاری موسوم به «متافیزیک لایو» (Metaphysic Live) هنکس را به گذشته می‌برد.

سه‌شنبه این هفته کمپانی هوش مصنوعی «متافیزیک» با مدیریت «تام گراهام» فاش کرد که با آژانس سی‌ای‌ای یک ابزار هوش مصنوعی برای کاهش سن بازیگران توسعه داده است. این تکنولوژی می‌تواند «فرصتی بی‌نظیر برای صنعت سرگرمی و فراتر از آن فراهم کند.»

این کمپانی ادعا می‌کند که با ابزار «متافیزیک» می‌تواند به صورت بلادرنگ و زنده افکت کاهش سن را روی چهره بازیگران در حال بازی اعمال کند بی‌آنکه نیازی به جلوه‌های ویژه بیشتر باشد.

زمکیس با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «همیشه مجذوب تکنولوژی‌هایی بوده‌ام که به من در روایت قصه کمک کنند. فیلم «اینجا» بدون بازیگرانی که به نسخه‌های جوا»‌تر خودشان تبدیل شوند جواب نمی‌دهد. ابزارهای هوش مصنوعی «متافیزیک» دقیقاً همین کار را می‌کند، به شکلی که پیش‌تر ممکن نبود. پس از آزمایش همه فناوری‌های کاهش سن و تغییر چهره موجود تا امروز، معلوم شد که «متافیزیک» به وضوح پیشتاز جهانی محتوای هوش مصنوعی با کیفیت سینمایی است و انتخابی عالی برای این فیلم بسیار احساسی و چالش‌برانگیز.»

هنکس، رایت و زمکیس در فیلم «فورست گامپ» با یکدیگر همکاری کرده بودند. «پینوکیو» (Pinocchio) فیلم مشترک دیگر هنکس ۶۶ ساله و زمکیس در سال ۲۰۲۲ بود. هنکس اخیراً در فیلم‌های «فینچ» (Finch)، «الویس» (Elvis) و «مردی به نام اتو» (A Man Called Otto)) نقش‌آفرینی کرده است.

«اینجا» در حال حاضر قرار است در سال ۲۰۲۴ اکران شود.

منبع: وبسایت 30nama news

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها