{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پنج بازیگری که به طرز شگفت انگیزی برای رسیدن به نقش تغییر کردند!

پنج بازیگری که به طرز شگفت انگیزی برای رسیدن به نقش تغییر کردند!
کدخبر : 16694

بعضی نقش ها هرگز فراموش نمیشوند، امروز بازیگرانی کـه استاد تغییر وزن و تغییر چهره هستند رابه شـما معرفی میکنیم. اکترهایی کـه بـه آسانی از پس هر نقشی بر می‌آیند، بعضی از این بازیگران تغییراتی باور نکردنی داشتند و برای این استعداد و بازی های درخشان موفق بـه دریافت اسکار شده اند، در ادامه به معرفی پنج تا از مشهورترین این بازیگران می‌پردازیم. 

جرد لتو (Jared Leto)

در سال 2000 و برای بازی در نقش یک معتاد هروئینی در فیلم «مرثیه‌ای برای یک رؤیا»، لتو 13 کیلوگرم وزن از دست داد. سپس برای فیلم «فصل 27» و شخصیت مارک دوید، 30 کیلوگرم وزن اضافه کرد و یکی از بیشترین تغییرات چهره بازیگران مرد هالیوود را د  این فیلم داشت. بعد از اتمام فیلم‌برداری و بازگشت به وزن نرمال، او مجدداً در سال 2013 و برای ایفا کردن نقش یک زن ترنس مبتلا به ایدز در «باشگاه خریداران دالاس» دوباره 14 کیلوگرم وزن کم کرد.

 

فیلم خارجی

 

گوئینت پالترو| هال ظاهربین «Shallow Hal» 

پالترو برای بازی در نقش زنی فربه باید چهار ساعت گریم می شد. او حتی با همان گریم در بین مردم ظاهر می شد اما هیچکس وی را نمی شناخت یا بـه او خیره نمی شد.

فیلم خارجی

 

 شارلیز ترون| فیلم هیولا

شارلیز ترون (Charlize Theron) مجبور بود برای بازی در فیلم هیولا (Monster) ۱۴ کیلو وزن اضافه کند.

اما قضیه فقط حجیم شدن نبود. هدف این بود که او از درون شبیه آیلین باشد. او می‌گوید: «آیلین به خاطر سبک زندگی‌اش زخم‌هایی روی بدنش داشت و اگر من قرار بود با بدن خودم این فیلم را بسازم (از نظر بدنی من خیلی ورزشکار هستم) می‌بایست چیزهایی که آیلین با بدنش احساس می‌کرد، حس می‌کردم. باید به آنچه آیلین زندگی می‌کرد نزدیک می‌شدم.»

photo_2020-01-30_14-52-56

ترون برای بازی در این فیلم جوایز زیادی ازجمله جایزه اسکار را کسب کرد و به شهرت جهانی رسید.

«ران پرلمن»| فیلم «پسر جهنمی»

بیش از ۳۵ هنرمند حرفه ای چهره پردازی برای تبدیل «ران پرلمن» به شیطان قرمز آتشین، «پسر جهنمی» با هم همکاری کردند. پرلمن مجبور بود ساعتها بنشیند در حالی که تیم گریم روی او کار می کرد.

 

اشکان خطیبی| سینما نیمکت

اشکان خطیبی در فیلم «سینما- نیمکت» نقش فردی را بازی می‌کند که به بیماری جوع مبتلاست. «جوع» واژه‌ای عربی به معنای «گرسنگی» است. در این بیماری فرد به اندازه کافی مواد مغذی لازم برای بدن را دریافت نمی‌کند و لاغر می‌شود. دلیل آن نیز می‌تواند فقر، بیماری‌های سوء‌جذبی، مشکلات روحی و روانی و … باشد.

 

y52ms6tuztctwr2ipn

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها