{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«احسان علیخانی» و «پرویز پرستویی» به یاری مردم «خوی» رفتند+ ویدئو

«احسان علیخانی» و «پرویز پرستویی» به یاری مردم «خوی» رفتند+ ویدئو
کدخبر : 16718

عکسهایی از حضور احسان علیخانی با پرویز پرستویی و رسول خادم در خوی برای کمک به زلزله زدگان منتشر شد.

رسول خادم که چند روز قبل در یک پست اینستاگرامی از زلزله خوی و لزوم همیاری بیشتر با مردم آسب دیده این منطقه نوشته بود، همچنان پیگیر این مسئله و کمک به شهروندان ایرانی است.

نکته جالب این که امروز تصویری از رسول خادم، احسان علیخانی و پرویز پرستویی در شهر خوی در حال کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده منتشر شده است.

زلزله 5.9 ریشتری روز هشتم بهمن ماه در خوی و با محوریت بخش فیرورق این شهرستان، موجب تخریب و ویرانی بخشی از ساختمان‌های مسکونی و نیز وارد آمدن خسارات سنگین در برخی مناطق شد.

به دنبال این زمین لرزه، نیروهای امدادی و جهادگران نسبت به تامین مایحتاج و نیز امدادرسانی به مردم زلزله زده اقدامات مختلفی انجام دادند که با توجه به گستره مناطق زلزله زده، با وجود خدمات ارائه شده بازهم نیازهای مردم رفع نشده است.

زندگی در چادر با توجه به برودت شدید هوا در شب‌ها و نیز کمبودهای مختلف از جمله بهداشتی، غذایی و گرمایشی از مهم‌ترین مشکلات مردم در خوی است که در حال حاضر و با ورود گروه‌های جهادی از سوی نهادهای مختلف تا حدودی رفع شده ولی انجام اقدامات مرتبط با تخریب و بازسازی منازل مسکونی در این منطقه باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

در طی این روزها بسیار از هنرمندان و چهره‌های مشهور از جمله نیکی کریمی و هادی حجازی فر برای کمک به مردم خوی دست به کار شدند. 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها