{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«باب راس» به سینما می‌آید!

«باب راس» به سینما می‌آید!
کدخبر : 16721

تیزر تریلر و پوستر جدیدی از فیلم Paint با نقش‌آفرینی اوون ویلسون به اشتراک گذاشته شد که یادآور برنامه لذت نقاشی باب راس است.

روز گذشته شرکت IFC Films تیزر تریلر و پوستر جدیدی از فیلم Paint (نقاشی) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. اوون ویلسون در این فیلم کمدی نقش یک نقاش با نام کارل نارگل را بازی می‌کند که مجری یک برنامه تلویزیونی است و شباهت زیادی به باب راس، نقاش و مجری برنامه لذت نقاشی دارد. مدت زمان این فیلم ۹۶ دقیقه است و در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ (۷ آوریل ۲۰۲۳) روی پرده سینما خواهد رفت.

میکلا واتکینس، بازیگر فیلم Thanks for Sharing ، وندی مک‌لندن کاوی، بازیگر فیلم Bridesmaids، سیارا رنه، بازیگر سریال Legends of Tomorrow ، استیون روت، بازیگر فیلم Office Space  و لوسی فریر از جمله بازیگرانی به‌حساب می‌آیند که درکنار اوون ویلسون، بازیگر فیلم The Royal Tenenbaums در فیلم Paint به ایفای نقش می‌پردازند.

بریت مک‌آدامز وظیفه کارگردانی و نگارش فیلم‌نامه فیلم Paint را برعهده داشت. در خلاصه داستان این فیلم کمدی می‌خوانیم: «اوون ویلسون نقش کارل نارگل، بهترین نقاش تلویزیونی ایالت ورمانت را بازی می‌کند که باور دارد به همه‌ی خواسته‌هایش رسیده است؛ از مدل موی خاص گرفته تا ون سفارشی و طرفدارانی که همه‌ی حرکات قلم‌مو نقاشی او را دنبال می‌کنند؛ تا اینکه سروکله یک هنرمند جوان و توانمند پیدا می‌شود که چیزی برای کارل باقی نمی‌گذارد».

 

 

منبع وبسایت: 30nama news

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها