{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فهرست پردرآمدترین هنرمندان سال ۲۰۲۲ منتشر شد/ برد پیت با ۱۰۰ میلیون دلار در صدر جدول

 فهرست پردرآمدترین هنرمندان سال ۲۰۲۲  منتشر شد/  برد پیت با ۱۰۰ میلیون دلار در صدر جدول
کدخبر : 16735

«تیلور سوییفت» ۳۳ ساله در سال ۲۰۲۲ نزدیک به ۹۲ میلیون دلار درآمد داشته است.

«فوربز» فهرست پردرآمدترین هنرمندان دنیا در سال ۲۰۲۲ را منتشر کرد. این گروه از افراد در مجموع ۱.۳ میلیارد دلار در دوازده ماه گذشته درآمد داشته‌اند.

«تیلور سوییفت» بازیگر و خواننده ۳۳ ساله پس از انتشار دهمین آلبوم استودیویی خود تحت عنوان «نیمه‌شب‌ها» در اکتبر سال ۲۰۲۲، اولین هنرمند تاریخ لقب گرفت که ده رتبه اول ۱۰۰ ترانه برتر «بیلبورد» را از آن خود کرد. ۱۴ میلیون هوادار او یک ماه بعد برای خریداری بلیت‌های کنسرت او برای سال ۲۰۲۳ به «تیکت‌مستر» هجوم بردند و این پلتفرم را وادار به تخلف کردند. در گزارش «جی‌پی مورگان» آمده است که یونیورسال میوزیک که ۳ درصد درآمد سوییفت را دریافت می‌کند، ۵۰ میلیون دلار آلبوم فیزیکی در سال ۲۰۲۲ فروخته است. این فروش او را به رتبه نهم پردرآمدترین هنرمندان سال رسانده است. او که برای ششمین بار در فهرست «فوربز» قرار می‌گیرد در سال ۲۰۱۹ رتبه اول را از آن خود کرد.

گروه «جنسیس» با ۲۳۰ میلیون دلار در رتبه اول است و «استینگ» با ۲۱۰ میلیون دلار، «تایلر پری» با ۱۷۵ میلیون دلار، «تری پارکر» و «مت استون» نویسندگان و تهیه‌کنندگان سریال انیمیشن «سوث پارک» با ۱۶۰ میلیون دلار، و «جیمز بروکس» و «مت گرونینگ» نویسندگان و تهیه‌کنندگان «سیمپسون‌ها»  با ۱۰۵ میلیون دلار رتبه‌های دوم تا پنجم را به دست آورنده‌اند.

«برد پیت» که سال گذشته در «قطار سریع‌السیر»  سونی دیده شد و با کمپانی «پلن بی» پروژه‌های متعددی از جمله «بابل» و «شهر گمشده» (The Lost City) را تولید کرد با ۱۰۰ میلیون دلار رتبه ششم را از آن خود کرده و بالاتر از «رولینگ استون» با ۹۸ میلیون دلار و «جیمز کامرون» کارگردان «آواتار» با ۹۵ میلیون دلار قرار دارد. «بد بانی» با ۸۸ میلیون دلار در رتبه دهم جای گرفته است.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها