{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

دختر نامشروع «جک نیکلسون» سکوتش را شکست: «گفته بودند به هیچ‌کس چیزی نگو»

دختر نامشروع «جک نیکلسون» سکوتش را شکست: «گفته بودند به هیچ‌کس چیزی نگو»
کدخبر : 16747

«تسا گورین» می‌گوید پدرش «علاقه‌ای» به رابطه با او ندارد.

دختر «جک نیکلسون» در مصاحبه با «دیلی بیست» از رابطه خود با پدر ۸۵ ساله‌اش گفته است. «تسا گورین» ۲۸ ساله حاصل رابطه ستاره منزوی «پرواز بر فراز آشیانه فاخته» (One Flew Over the Cuckoo's Nest) با پیشخدمتش «جنین» در سال ۱۹۹۴ است.

نیکلسون هیچ‌گاه به شکل عمومی تأیید نکرده که گورین دختر اوست، اما «رازی آشکار» در هالیوود به شمار می‌آمد. گورین در این مصاحبه می‌گوید: «از سنین بسیار کم، مادرم به من گفت که به هیچ‌کس نگویم این پدر معروف را دارم. می‌دانستم که او بانفوذ است و ثروتی در سطح «ددی وارباکس» [شخصیت خیالی از کامیک «آنی یتیم کوچک» (Little Orphan Annie)] دارد، بنابراین زندگی‌ام را برابر ب آنی یتیم دانستم.»

 

فیلم خارجی

گورین که مدت‌ها دختر «نامشروع» نیکلسون دانسته می‌شد، توسط مادرش در آپر ایست ساید منهتن رشد کرد و با کمک پدرش در مدارس خصوصی به تحصیل پرداخت. با وجود این مساعدت‌ها، نیکلسون تا سال‌ها تمایلی به ملاقات با گورین نداشته است.

گورین می‌گوید: «در شرایطی بسیار سخت و متفاوت توسط مادری تنها بزرگ شدم. با بخت بد کنار آمده‌ام، اما اجازه نمی‌دهم نابودم کند. در واقع، برای نیرو گرفتن از آن استفاده می‌کنم.»

او اضافه می‌کند که نیکلسون را خوب نمی‌شناسد: «مادرم می‌خواست با او ارتباط داشته باشم، اما [نیکلسون] گفت علاقه‌ای ندارد.» او در پاسخ به این پرسش که چرا نیکلسون علاقه‌ای به دیدنش ندارد می‌گوید: «فکر نمی‌کنم کسی جواب قانع‌کننده‌ای به من داده باشد.»

گورین ادامه می‌دهد: «نظر خودم را شکل داده‌ام. او فرد پیچیده‌ای است، و فکر می‌کنم مادرم با وسوسه‌های خودش جنگیده، و با ترکیب این دو، من تلفات جانبی بوده‌ام.»

فیلم خارجی

 

گورین اعلام می‌کند که برخی از ویژگی‌های پدرش را به ارث برده است: «من لعنتی دیوانه‌ام. نماد صحت عقل نیستم و فکر می‌کنم این کمی به پدرم شباهت دارد، بر اساس آنچه خوانده‌ام.»

بازیگر «درخشش» (The Shining) از سال ۲۰۱۰ و «از کجا می‌دانی»‌ (How Do You Know) در فیلم دیگری ظاهر نشده و بنا بر گزارش‌هایی از سال ۲۰۲۱ از خانه بیرون نرفته است. در سال ۲۰۱۳ بعضی از نزدیکان او ادعا کردند که فراموشی او باعث شده از چند پروژه کنار گذاشته شود: «مشکلات حافظه. او دیگر دیالوگ‌هایش را به یاد نمی‌آورد.»

نیکلسون دختر دیگری به نام «لورین نیکلسون» ۳۲ ساله و پسری به نام «ری نیکلسون» ۳۰ ساله از دوست دختر سابقش «ربکا بروسارد» دارد و در مکان‌های عمومی در کنار آن‌ها دیده شده است. علاوه بر این او پسری ۵۳ ساله به نام «کیلب گدار» از همبازی سابقش «سوزان انسپاک» و دختری ۴۱ ساله به نام «هانی هالمن» از رابطه کوتاهی با یک مدل دانمارکی به نام «وینی هالمن» دارد اما تا سال ۲۰۰۱ تأیید نکرده بود که کیلب فرزند اوست.

 

 

 

منبع: وبسایت 30nama news 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها