{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

همه چیز درباره فیلم جدید «Hellboy: The Crooked Man»

همه چیز درباره فیلم جدید «Hellboy: The Crooked Man»
کدخبر : 16761

کمپانی «میلنیوم مدیا» اولین جزئیات از داستان فیلم «هل‌بوی: مرد دغل‌باز» (Hellboy: The Crooked Man) را در «بازار فیلم اروپا» (EFM) برلین فاش کرد.

«دیسکاسینگ فیلم» پیش‌تر گزارش داده بود که این ریبوت در دست ساخت است اما این اولین بار است که ساخته شدن فیلم «هل‌بوی» یا «پسر جهنمی» (Hellboy) دیگری رسماً به تأیید می‌رسد.

«برایان تیلور» که فیلم اکشن «کرانک» (Crank) را در کارنامه دارد کارگردان این فیلم جدید است. فیلمبرداری پروژه از ماه آینده در بلغارستان آغاز خواهد شد و مذاکره با بازیگران در مراحل پایانی است.

«مایک مینولا» پدید‌آورنده کامیک‌های «هل‌بوی» برای اولین بار در تاریخ چندگانه به عنوان نویسنده فیلمنامه در تولید فیلم مشارکت می‌کند و با «کریس گلدن» همکاری خواهد کرد. این داستان «دنیای هل‌بوی را به واطیه یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های کامیک گسترش می‌دهد» و شخصیت اصلی و یک مأمور بی‌پی‌آر‌دی را در دهه ۱۹۵۰ مناطق دورافتاده اپالاچیا به تصویر می‌کشد. آن‌ها در آن‌جا جامعه‌ای کوچک را کشف می‌کنند که در تسخیر ساحرگانی به رهبری یک نیروی شیطانی است.

کامیک «هل‌بوی: مرد دغل‌باز» اولین بار ژوئیه سال ۲۰۰۸ و همزمان با اکران «هل‌بوی ۲: ارتش طلایی»‌ (Hellboy II: The Golden Army) منتشر شد. میلنیوم امتیاز تولید فیلم بر اساس کامیک‌های «هل‌بوی» را در سال ۲۰۱۸ خریداری کرد و امیدوار است پس از شکست ریبوت دیگر چندگانه با بازی «دیوید هاربر» در سال ۲۰۱۹ فیلم پرفروشی بسازد.

«برایان تیلور» اخیراً فیلم کمدی «مامان و بابا» (Mom and Dad) با بازی «نیکلاس کیج» و «سلما بلر» را نوشته و کارگردانی کرده و از رمان مصور «مطرود» (Outcast) «رابرت کرکمن» اقتباس کرده است.

«ران پرلمن» ۷۲ ساله پیش‌تر گفته بود که تمایلی ندارد در این سن و سال در قسمت دیگری از «هل‌بوی» بازی کند. او سال گذشته در مصاحبه با «ایندیپندنت» می‌گوید: «آیا مشتاق ساختن «هل‌بوی ۳» هستم؟ نه، ناسلامتی ۷۱ ساله‌ام. [اما] این فیلم را به هواداران بدهکاریم، و باید آن را تحویلشان دهیم چون پایانی حماسی خواهد بود. پس گی‌یرمو، اگر این مصاحبه را می‌خوانی، دست از سرت برنمی‌دارم تا این فیلم لعنتی را بسازی.»

«هل‌بوی» در سال ۲۰۱۹ (Hellboy) بدون مشارکت «گی‌یرمو دل تورو» و پرلمن ریبوت شد. «نیل مارشال» برای آن فیلم روی صندلی کارگردانی نشست و «دیوید هاربر» ستاره «چیزهای عجیب» (Stranger Things) نقش اصلی را بازی کرد اما این پروژه که با بودجه ۵۰ میلیون دلاری ساخته شده بود با فروش ۴۴ میلیون دلاری در سراسر دنیا شکست تجاری سختی را تجربه کرد.

 

منبع: وبسایت 30nama news

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها