{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تهیه کننده متجاوز هالیوود تا پایان عمر در زندان می ماند!

تهیه کننده متجاوز هالیوود تا پایان عمر در زندان می ماند!
کدخبر : 16784

هاروی واینستین، تهیه‌کننده شناخته شده هالیوود که پیش از این به ۲۳ سال زندان محکوم شده بود، در دادگاه اخیر خود نیز به سه‌بار تجاوز و حمله جنسی محکوم و در این پرونده نیز گناهکار شناخته شد.

 هاروی واینستین تهیه‌کننده مطرح و پرنفوذ سابق سینمای هالیوود، که در سال‌های اخیر به دلیل اتهامات مختلف پرونده‌های قضایی سنگینی برای او تشکیل شد، بار دیگر در دادگاهی در لس‌آنجلس به ۱۶ سال زندان محکوم شد. این تهیه‌کننده در دادگاه اخیر خود به سه‌بار تجاوز و حمله جنسی محکوم و در این پرونده نیز گناهکار شناخته شد.

واینستین پیش از این و در سال ۲۰۲۰ در دادگاهی در نیویورک به ۲۳ سال زندان محکوم شده بود و این روز‌ها مشغول گذراندن این دوران بود که حالا با حکم جدید باید بیش از ۳۵ سال دیگر را نیز در زندان بگذارند. باتوجه به اینکه این تهیه‌کننده هفتاد سال سن دارد و از نظر جسمی نیز شرایط مساعدی ندارد، بسیاری بر این باورند که این حکم دوم، تقریبا حکم حبس ابد برای واینستین دارد و او دیگر به بیرون از زندان پا نخواهد گذاشت.

هاروی واینستین در دادگاه اخیر خود از طرف چهار زن با شکایت مواجه شد و ۱۱ اتهام مختلف به او نسبت دادند که در نهایت ۴ جرم توسط یک مدل اروپایی در دادگاه به رسمیت شناخته شد. این زن که نامش مخفی شده واینستین را متهم کرد که در سال ۲۰۱۳ در هتل مستر سی بورلی هیلز بعد از فستیوال فیلم‌های ایتالیایی در لس‌آنجلس به او تجاوز کرده. هیئت منصفه به بررسی این اتهامات پرداختند و واینستین را گناهکار اعلام کردند.

این در حالی است که تهیه‌کننده سابق هالیوود که سابقه برنده شدن جوایز متعددی همچون اسکار را هم دارد، قبل از اعلام حکم، خطاب به دادگاه اعلام بی‌گناهی کرد و گفت: «تمام این ماجرا در مورد پول است و آن‌ها قصد نابودی من را دارند. لطفا من را به حبس ابد محکوم نکنید. من لایق حبس ابد نیستم. خیلی چیز‌ها در این پرونده اشتباه است. شواهد وجود ندارد و برای من پاپوش دوخته‌اند... من به شما التماس می‌کنم.»

داستان رسوایی هاروی واینستین به نوعی آغازگر جنبش «می‌تو» در سال ۲۰۱۷ بود که از آن روز به بعد بیش از ۱۰۰ زن (که در میان آن‌ها تعداد زیادی از ستاره‌های مطرح هالیوود هم حضور دارند) این تهیه‌کننده را به آزار جنسی و تجاوز متهم کرده‌اند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها