{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

واکنش هنرمندان به فوت «پیروز، پسر ایران» : پیروز را هم باختیم!

واکنش هنرمندان به فوت «پیروز، پسر ایران» : پیروز را هم باختیم!
کدخبر : 16789

هنرمندان، موسیقیدانان و جامعه هنری در استوری اینستاگرامشان به مرگ پیروز واکنش نشان داند.

با انتشار خبر فوت پیروز، بسیاری از هنرمندان ایرانی از جمله بازیگران و خواننده‌ها به این اتفاق واکنش نشان دادند. بسیاری برای او سوگوار کردند و برخی دیگر عدم مدیریت درست در نگهداری این یوزپلنگ را مورد انتقاد قرار دادند.

در ادامه برخی از این واکنش‌ها را می‌خوانید:

مونا فرجاد

صبح زود در میان خبرها جستجو کردم و چیزی نیافتم لبخندی بر لبانم نشست و امیدی جوانه زد؛ خیال خام داشتم که آن ده ساعتِ حیاتی گذشته است و روند بهبودی آغاز شده.مدتهاست که دیگر بی خبری، خوش خبری نیست. پیروز رفت و مانند همه‌ی رفتگان تکه‌ای از قلب ما را با خود برد. قضا و قدر را نمی‌دانم چه رقم زده بود و آیا نسبت دادنش به تمام مسائل پاسخ درستی است یا نه؟! اما می‌دانم همان خدای زمین و آسمان همان خدای طلوع و غروب همان خدای پیروز و ایران ،تدبیر،اقتدار،عقل،عاقبت اندیشی و مسئولیت‌پذیری را درنهاد آدمی آفریده است تا با پرورش آن‌ها بتواند در جهت حفظ آفریده‌هایش استفاده کند. بگذارید یک بار هم که شده بی کفایتی را مسئول بدانیم. شاید درس عبرتی شود. این قلب تکه تکه شده از رفتن‌ها، هنوز امید به زایشِ پیروزِ دیگری دارد برای من،ما، این سرزمین.

 

علی ضیا

گریه برای پیروز گریه برای خیلی چیزهاست

 

ترلان پروانه

پیروز عزیزم برای همیشه چشماشو بست

 

پریناز ایزدیار

پیروز محبوب ترین یوزپلنگ ایران مرد همانطور که قبلن دو برادرش مرده بودند. همانطور که باران شامپانزه باارزشی که در ایران به دنیا اومده بود و از دست رفت. همونطور که هفت توله ببر در وکیل آباد مشهد مردن. همونطور که کیجا ماده پلنگ باارزش باغ وحش ارم مدت های دچار مسمومیت شده بود و کسی نفهمیده بود و مرد. اما دلایل این مرگ و میرها کمبود نیروهای متخصص،‌استانداردهای پایین نگهداری،‌ نداشتن بودجه کافی برای موضوعات مربوطه، عدم مدیریت و نظارت دقیق و …. است. همون دلایلی که ما سالهاست در موضوعات مختلف عادت به شنیدنشون داریم.

احسان علیخانی

«پیروز را هم باختیم!»

 

همچنین غزل شاکری، سحر دولت شاهی ، محسن کیایی ، پریناز ایزدیاز، شادی کرم رودی، آناهیتا درگاهی، احسان علیخانی ، نازنین فراهانی ، سید جواد هاشمی ، سجاد افشاریان ، علیرضا خمسه ، بهاره کیان افشار ، هنرمندانی بودند که با انتشار استوری ناراحتی خود را ازاین موضوع ابراز کردند.

 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها