{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فیلم بتمن جدید احتمالا توسط «بن افلک» کارگردانی خواهد شد

 فیلم بتمن جدید احتمالا  توسط «بن افلک» کارگردانی خواهد شد
کدخبر : 16794

مدتی پیش بود که جیمز گان و پیتر سفران از چپتر اول دنیای سینمایی دی سی رونمایی کردند که فیلم The Brave and the Bold با تمرکز روی شخصیت بتمن و رابین بخشی از این مجموعه خواهند بود. حالا احتمال دارد کارگردان این فیلم مشخص شده باشد. جیمز گان مدتی پیش تایید کرد که با بن افلک که قرار نیست برای نقش بتمن در این مجموعه بازگردد، برای کارگردانی یکی از پروژه‌های آینده دنیای دی سی مذاکره کرده است، اما اطلاعاتی از این فیلم در دسترس نبود.

حالا جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده دنیای سینما در توییتر فاش کرد که شایعاتی شنیده است مبنی‌براینکه فیلم The Brave and the Bold ممکن است توسط بن افلک کارگردانی شود که پیش از این برای فیلم Argo جایزه اسکار برده بود و اخیرا او فیلم Air را کارگردانی کرده است. گفته می‌شود که تمرکز افلک در ریبوت جدید فیلم بتمن فعلا تنها قرار است به‌عنوان کارگردان باشد و اطلاعات بیشتری فعلا در دسترس نیست.

فیلم

اگرچه اسنایدر به‌صورت کامل این شایعه را تایید نکرده است، اما تمرکز فیلم The Brave and the Bold قرار است روی یک داستان پدر و پسری باشد که در آن دیمین وین به‌عنوان رابین حضور خواهد داشت. در حال حاضر بازیگر یا نویسنده‌ای در این پروژه مانند بسیاری از پروژه‌های معرفی شده دی‌سی یونیورس حضور ندارد و در آینده باید منتظر اطلاعات بیشتری باشیم. در هر حال جیمز گان هنوز واکنش به این شایعه نداشته و آن را به شکل رسمی تایید یا تکذیب نکرده است.

 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها