{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ستاره سریال فرندز در پیاده رو هالیوود صاحب ستاره شد

ستاره سریال فرندز در پیاده رو هالیوود صاحب ستاره شد
کدخبر : 16798

جنیفر انیستون با انتشار تصاویری خبر از دریافت ستاره در پیاده روی مشاهیر هالیوود توسط کورتنی کاکس را داد.این دو در سریال فرندز نقش آفرینی فوق العاده زیبایی داشتند.

فرندز یا دوستان یک مجموعهٔ کمدی موقعیت آمریکایی ساختهٔ دیوید کرین و مارتا کافمن است که از ۲۲ سپتامبر ۱۹۹۴ تا ۶ مهٔ ۲۰۰۴ از شبکهٔ ان‌بی‌سی پخش شد و پس از ده فصل به پایان رسید.جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، مت له بلانک، متیو پری و دیوید شویمر گروه بازیگران این مجموعه هستند که به‌ترتیب در نقش‌های ریچل، مانیکا، فیبی، جوئی، چندلر و راس ظاهر شدند.
 

فیلم

کورتنی کاکس، بازیگر نقش مونیکا و ستاره‌ی محبوب سریال Friends، ساعاتی پیش موفق به کسب ستاره‌ی مشاهیر، در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود شد. لیسا کودرو و جنیفر آنیستون نیز در مراسم اهدای ستاره به کورتنی، حضور داشتند. این دوستان قدیمی هر سه با لباس‌های مشکی در این مراسم حاضر شدند.

سریال فرندز یکی از پرطرفدارترین سریال‌های جهان است که تقریبا در تمام کشورهای جدید محبوبیت پیدا کرده است و مخاطبان خود را دارد. در ادامه به برخی حقایق جالب درباره ای سریال می‌پردازیم.

انتخاب بازیگران

به‌دلیل وجود ۶ شخصیت به‌عنوان شخصیت‌های اصلی داستان، اصلا نکته‌ی عجیبی نیست که سازندگان سریال بازیگران زیادی را برای ایفای نقش در این سریال مد نظر داشته باشند ولی درحال‌حاضر آیا می‌توان فرد دیگری را به‌ جای هر کدام از شحصیت‌های سریال تجسم کرد؟ اصلا و ابدا‍! برای مثال افرادی مانند کتی گریفین و جین لینچ برای شخصیت فیبی مد نظر بودند ولی درنهایت این نقش به لیسا کودرو رسید. حتی سازندگان سریال این نقش را به آلن دجنرس پیشنهاد کردند ولی او حضور در این نقش را نپذیرفت. داستان برای شخصیت چندلر بینگ کمی پیچیده‌تر بود؛‌ جان فاورو و جان کرایر برای بازی در نقش چندلر بینگ بیشترین شانس را داشتند و متیو پری به‌هیچ عنوان شانس زیادی برای این نقش نداشت.

فیلم

متیو پری در آن زمان برای یک سریال به‌نام LAX 2194 تست داد و در نقش یک باربر فرودگاه انتخاب شد. خوش‌بختانه ساخت آن سریال لغو و متیو پری با نمایش بی‌نظیر خود در تست شخصیت چندلر بینگ، به‌عنوان بازیگر این سریال انتخاب شد (حتی تجسم چندلر بینگ بدون متیو پری ناراحت کننده است). تنها بازیگری که از ابتدا برای حضور در این سریال مشخص بود، دیوید شویمر در نقش راس گلر بود و سازندگان سریال مراحل ساخت و شخصیت پردازی راس گلر را کاملا برمبنای حضور دیوید شویمر برنامه‌ریزی کردند.

پس از انتخاب بازیگران، سازندگان سریال کورتنی کاکس را برای شخصیت ریچل گرین در نظر داشتند ولی با اصرار کورتنی کاکس نقش مانیکا به او واگذار شد و جنیفر انیستون که قرار بود نقش مانیکا را بازی کند، در نقش ریچل ظاهر شد.

 

همه بازیگران قبل از شروع به پخش سریال برای مسافرت به لاس وگاس رفتند

یکی دیگر از جالب‌ترین حقایق سریال Friends این بود که کارگردان سریال، جیمز بروز (James Burrows) به موفقیت سریال چنان ایمانی داشت که قبل از شروع به پخش آن و آغاز زندگی حرفه‌ای بازیگران، همه آن‌ها را برای مسافرت به لاس وگاس فرستاد. بروز در مصاحبه‌ای که با Us Weekly داشت عنوان کرد:

من به همراه شش بازیگر اصلی راهی لاس وگاس شده بودم، در این سفر به آن‌ها گفتم که این آخرین شانس‌شان برای سفری ناشناس و راحت خواهد بود. چرا که ایمان داشتم وقتی سریال شروع به پخش می‌کرد دیگر فرصت چنین سفری به راحتی و بدون نگرانی از میزان شهرت آن‌ها و برخورد مردم برایشان مهیا نخواهد شد.

 

فیلم

 

در پی یک اشتباه ساده راس طی سه سال بزرگ‌تر نشد

در طی فصل‌های سوم، چهارم و پنجم این‌طور فهمیدیم که راس 29 سال دارد، یعنی در این سه سال او اصلا بزرگ نشد. احتمالا این فقط یک اشتباه کوچک در حین نوشتن داستان باشد و یا شاید چون راس از رسیدن به بحران سی‌سالگی می‌ترسید درباره سن واقعیش دروغ می‌گفت.

 بارداری واقعی بازیگران

پسر لیسا کودرو در سال ۱۹۹۷ به دنیا آمد. بارداری لیسا کودرو در زمان‌بندی ساخت سریال مشکلاتی را به‌وجود می‌آورد که باعث به تعویق افتادن زیاد آن می‌شد. نویسندگان سریال تصمیم گرفتند که این بارداری را به بخشی از داستان سریال تبدیل کنند. زمانی‌که فیبی بوفی در سریال باردار بود، این موضوع اصلا ساختگی نبود و لیسا کودرو در شرایط حاملگی در محل فیلم‌برداری حاضر می‌شد. از سوی دیگر در فصل آخر سریال، کورتنی کاکس دختر خود را باردار بود ولی به‌دلایلی مشخص نویسندگان نمی‌توانستند این موضوع را به داستان فیلم منتقل کنند؛ چندلر و مانیکا به‌دلایل مشکلاتی قادر به بچه دار شدن نبودند. اگر توجه کنید مانیکا در قسمت‌های پایانی سریال لباس‌های بسیار بزرگ و گشادی به تن می‌کند تا بارداری خود را پنهان کند، موضوعی که در قسمت پایانی سریال کاملا مشهود است و با وجود تلاش سازندگان سریال باردار بودن کورتنی کاکس کاملا مشخص بود.

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها