{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پنج سوال مهم درباره‌ی فاز پنجم مارول؛ از سرنوشت گامورا تا رهبری ده حلقه

پنج سوال مهم درباره‌ی فاز پنجم مارول؛ از سرنوشت گامورا تا رهبری ده حلقه
کدخبر : 16809

طولی نکشید که فاز چهار دنیای مارول به کل این فرنچایز را دگرگون کرد. ذوران جدید دنیای سینمایی مارول، از جادوی آشوب و ابعاد بی‌نهایت، تا زمان‌های مقدس و اجداد آسمانی، اسرار بی‌شماری را به این دنیا اضافه کرده و نکته اینجاست که تعداد آن‌ها بسیار زیاد است و پیگیری همه آن‌ها دشوار خواهد بود. بنابراین سعی کردیم که بزرگترین سؤالات و نظریه های فاز پنجم دنیای سینمایی مارول را برای شما شرح و به برخی از آن‌ها پاسخ دهیم.

سرنوشت استار-لورد و گامورا چه خواهد شد؟

دیگر گامورایی که پیتر کوییل را دوست می‌داشت وجود ندارد. تانوس گامورا را به ورمیر برد و در آنجا او را برای به دست آوردن سنگ روح قربانی کرد. گامورایی که الان وجود دارد، یک پرش زمانی از 2015 به زمان حال داشته و هیچ یک از تجربیاتی که پیتر با گامورای دیگر داشته را تجربه نکرده است.

فیلم

 

آیا عشق آن‌ها در طول زمان فراتر خواهد رفت یا دیگر چیزی به عنوان نگهبان کهکشان در او باقی نمانده است؟ قبل از اینکه بفهمیم داستان آن‌ها چگونه به پایان می‌رسد، استار-لورد باید او را پیدا کند. گامورای جایگزین پس از شکست تایتان دیوانه در فیلم Avengers: Endgame ناپدید شد. فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا استار-لورد و این گامورا دوباره رابطه‌ای را احیا خواهند کرد یا خیر.

چرا نیک فیوری یک پایگاه فضایی برای S.W.O.R.D. ایجاد می‌کند؟

در صحنه پایانی فیلم Spider-Man: Far From Home دیدیدم که نیک فیوری بر ساخت یک ایستگاه فضایی عظیم نظارت می‌کند و به نظر می‌رسید که این بخشی از ماموریت .S.W.O.R.D است. اما بعد از سریال WandaVision آینده آژانس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

فیلم

این پایگاه کهکشانی هرچه که باشد، نیک فیوری اجازه نمی‌دهد اسکرال‌ها جایی در اطراف زمین داشته باشند و به دنبال خانه‌ای برای آن‌هاست. اما سوال اینجاست دقیقاً چرا و چه مقدار زمان لازم دارد؟ و آیا .S.W.O.R.D و این ایستگاه در نهایت منجر به پیوستن سنتینال‌ها (Sentinels) به فاز پنجم دنیای مارول خواهد شد؟

چگونه چهار شگفت انگیز، ددپول، فراانسان‌ها و مردان ایکس به زمین 616 دنیای مارول خواهند پیوست؟

فیلم

هنگامی که دیزنی Fox Entertainment را خریداری کرد، این سوال که اگر فلان شخصیت به دنیای مارول وارد شود چه می‌شود جای خودش را به این سوال داد که چه زمانی این شخصیت‌های به این دنیا ورود خواهند کرد؟ زمین 838 به طور رسمی چهار شگفت انگیز، مردان ایکس و فراانسان‌ها (ورژن غیر سریالی) را به عنوان بخشی از فرنچایز تبدیل کردند.

اما این سوال همچنان باقی است که چگونه هر یک از آن‌ها به دنیای اصلی MCU یعنی Earth-616 ملحق خواهند شد. توسط جدول زمانی مقدس یا پورتال بین جهان‌های موازی؟ آیا ددپول را در کنار قهرمانان قدرتمند دیگر خواهیم دید؟ آیا ممکن است بسیاری از این شخصیت‌ها دارای واریانت‌هایی باشند که در تمام این مدت به شکلی مخفیانه در دنیای اصلی MCU زندگی می‌کردند؟

ده حلقه زیر نظر ژیالینگ چه خواهد شد؟

شو ون‌وو یکی از بهترین شرورهای MCU بود، اما سلطنت هزار ساله او به پایان رسیده است. او خود را فدا کرد تا پسرش و تمام زمین را نجات دهد. اما در حالی که او رفته است، سازمان ده حلقه او تحت رهبری دختر بزرگش ژیالینگ باقی می‌ماند.

ژیالینگ برای گروهی که هنوز در سراسر جهان نفوذ دارد چه برنامه‌ای دارد؟ آیا بیوه‌های سیاه سابق که در اوایل فیلم برای باشگاه مبارزه زیرزمینی ژیالینگ کار می‌کردند، کسانی بودند که در پایان در حیاط تمرین می‌کردند؟ او و پیروان تحت حکومتش چقدر قدرتمند خواهند بود

بعد از Multiverse of Madness چه چیزی در انتظار دکتر استرنج است؟

استیون استرنج اکنون می‌داند که هرگز با کریستین پالمر نخواهد بود. او همچنین یک چشم سوم در پیشانی خود دارد که احتمالاً به دلیل استفاده از جادوی شیطانی Darkhold است و همچنین آمریکا چاوز را به عنوان جادوگر همکار خود آموزش می‌دهد. اکنون استرنج که دید چقدر راحت می‌تواند راه نادرست را طی کند، با این همه تحولات چگونه برخورد خواهد کرد و چه چیزی در انتظار اوست؟

فیلم

 

 

 

منبع: وبسایت PSARENA

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها