{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اولین تصاویر از بازیگران نقش شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون منتشر شد

اولین تصاویر از بازیگران نقش شاهزاده ویلیام و  کیت میدلتون منتشر شد
کدخبر : 16839

اولین تصاویر غیررسمی از اد مک‌وی و مگ بلامی در نقش شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون در سریال «تاج» منتشر شد.

اولین تصاویر غیررسمی از اد مک‌وی و مگ بلامی در نقش شاهزاده ویلیام و کیت میدلتون در سریال «تاج» منتشر شد.

فیلمبرداری سریال پرمخاطب و پرحاشیه «تاج» The Crown که به زندگی خاندان سلطنتی انگلیس می‌پرداز، این روزها در شهرهای مختلف انگلیس و اسکاتلند در حال انجام است و روز گذشته تصاویری غیر رسمی از سکانس‌های این فصل سریال به بیرون منتشر شده است.

در این بخش‌ها از سریال «تاج» به ملاقات شاهزاده ویلیام با کیت میدلتون (زمان تحصیل در دانشگاه سنت اندروز اسکاتلند) و خواستگاری از او می‌پردازد.

 

گریم جالب بازیگر نقش شاهزاده ویلیام!+ عکس

اِد مک‌وی(Ed McVey) بازیگر ۲۱ساله و روفوس کامپا(Rufus Kampa) بازیگر ۱۹ساله برای بازی در سنین مختلف شاهزاده «ویلیام»‌ در سریال «تاج»‌ معرفی شده‌اند. حضور در سریال «تاج» نخستین تجربه این دو بازیگر جوان محسوب می‌شود.

یک دختر ۱۹ ساله به نام «مگ بلامی» نیز در نخستین تجربه بازیگری حرفه‌ای‌اش در سریال «تاج» و در نقش «کیت میدلتون»‌ ظاهر خواهد شد. «بلامی» این نقش را در رقابت با کسانی به دست آورده‌ است که برای بازی در این نقش آزمون داده بودند.

هر سه این بازیگران در فصل ششم و پایانی سریال «تاج» حضور خواهند داشت. فصل پایانی این سریال که از «نتفلیکس»‌ پخش می‌شود، پاییز پیش‌رو آغاز خواهد شد.

 

چهره جدید شاهزاده ویلیام لو رفت / عکس

فصل ششم «تاج» به داستان ادامه سلطنت ملکه «الیزابت»‌ پس از گذشت سال ۲۰۰۰ میلادی و وقایع پس از مرگ شاهزاده «دایانا» می‌پردازد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها