{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پنج تا از محبوبترین حیوانات خانگی انیمیشن‌ها که دوست داشتیم برای ما باشند

پنج تا از محبوبترین حیوانات خانگی انیمیشن‌ها که دوست داشتیم برای ما باشند
کدخبر : 16843

تماشای حیوانات خانگی در انیمیشن ها یکی از سرگرمی‌ها و تفریحات خوب برای گذراندن وقت با خانواده است.

انیمیشن ها نه تنها مناسب کودکان بلکه مناسب بزرگسالان نیز هستند. در بسیاری از موارد بزرگسالان حتی عاشق شخصیت‌های مختلف در این انیمیشن‌ها می‌شوند، گاهی این شخصیت‌ها حیوانات خانگی دوست داشتنی‌ای هتنسد که معمولا میخواهیم خودمان هم داشته باشیم.. به دلیل محوبیت زیاد حیوانات خانگی شرکت های انیمیشن سازی از قدیم، توجه خود را به این موضوع جلب کرده‌اند. به این منظور در ادامه به معرفی پنج‌ تا از محبوبترین حیوانات خانگی انیمیشن‌ها می‌پردازیم.

 

 تیزپا

 

برخی سگ‌ها ماند تیزپا ابر سگ هستند. فیلم «تیزپا» داستان زندگی یک سگ ابرقهرمان تلویزیونی را روایت می‌کند که تمام زندگی خود را در صحنه‌ی فیلم‌برداری گذرانده و معتقد است که درست همانند شخصیتی که وظیفه‌ی ایفای نقشش را بر عهده دارد، از قدرت‌های فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

وقتی روزی از روزها صاحب و همبازی او، پنی، از صحنه‌ی فیلم‌برداری ناپدید می‌شود، تیزپا فکر می‌کند که او ربوده شده و برای نجات او پای به میدان می‌گذارد. او با یک گربه‌ی وحشی که در کوچه زندگی می‌کند و میتنز نام دارد و یکی از طرفدارانش که یک همستر به نام راینو است همکاری می‌کند تا بتواند پنی را پیدا کند.

 

فیلم

تماشای این فیلم قطعا برای سگ شما لذت بخش خواهد بود. چه کسی از ذهن این موجودات دوست داشتنی خبر دارد. شاید سگ شما هم فکر کند که قدرت‌های فرا طبیعی دارد. این فیلم که به کارگردانی کریس ویلیامز یعنی همان کارگردان فیلم ۶ قهرمان بزرگ و بایرون هاوارد یعنی کارگردان «گیسو کمند» ساخته شده از حضور صداپیشگانی همچون جان تراولتا، سوزی اسمن، مارک والتون، مایلی سایرس، مالکوم مک داول، دیدریش بادر، نیک سوارسون و گرگ ژرمن بهره می‌برد.

 

استوارت کوچولو

حیوانات خانگی

اجازه دهید کمی از داستان سگ‌ها و گربه‌ها فاصله بگیریم و به فیلم «استوارت کوچولو» بپردازیم که به روایت داستان کلاسیکی در مورد یک موش سفید کوچک می‌پردازد. این فیلم ممکن است برای گربه‌ی شما بسیار جالب باشد زیرا گربه‌ها علاقه‌ی زیادی به شکار موش دارند. کارتون «استوارت کوچولو» بر اساس رمانی به همین نام محصول سال ۱۹۴۵ اثر ای بی وایت و به کارگردانی راب مینکوف ساخته شده که کارگردانی انیمیشن کمدی «پنجه‌های خشم: افسانه هنک» را نیز بر عهده داشته است.

این کارتون داستان استوارت، موشی با ویژگی‌های انسانی را دنبال می‌کند که توسط النور و فردریک کوچولو به فرزندخواندگی پذیرفته شده است. اما به نظر می‌رسد که برادر جدیدش، جورج، او را دوست ندارد و همین موضوع استوارت را ناراحت می‌کند. بنابراین، کوچولوها تصمیم می‌گیرند والدین واقعی استوارت را پیدا کنند. به‌علاوه گربه‌ی خانگی‌ای به اسم اسنوبل و گربه‌های ولگرد محله به نام‌های مونتی و اسموکی مدام استوارت را تهدید می‌کنند. صداپیشگان استوارت کوچولو عبارت‌اند از مایکل جی فاکس، جینا دیویس، هیو لوری، ناتان لین، چاز پالمینتری، استیو زان، برونو کربی و جنیفر تیلی.

 

 

 

اسکوبی

دوستی با سگی به نام اسکوبی، باعث شده تا دیگر شگی احساس تنهایی نکند. با خطراتی که برای اسکوبی ایجاد می‌شود، شگی و دوستانش تلاش می‌کنند تا او را نجات دهند. این انیمیشن کار گروهی و دوستی را به فرزند شما آموزش می‌دهد. اسکوبی محصول کشور آمریکا و سال 2020 است.

فیلم

این فیلم داستان اسکوبی به همراه گروه ماجراجویش را به تصویر می‌‎کشد که در حال تفریح و سرگرمی هستند. اما خیلی زود وارد یک ماجرای رازآلود می‌شوند؛ اکنون آن‌ها باید با هم این معما را حل کنند و…

صد و یکصد سگ خالدار

پانگو و پردینا و پانزده توله کوچولوی سفیدی خادارشان در آپارتمان کوچک و زیبای زن و شوهری به نامهای راجر و آنیتا در لندن زندگی می کردند انها در کنار صاحبانشان کاملاً راضی و خوشحال بودند تا اینکه یک روز سرو کله یکی از همکلاسی های قدیمی انیتا به نام کروالا پیدا شد او به طور حیرت امیزی عاشق توله سگهای سفید خالدار بود تا با پوست انها برای خودش پالتو پوست درست کند .کروالا همین که چشمش به ان پانزده توله سفید خالدار افتاد بلافاصله پیشنهاد خریدشان را به راجر و آنیتای داد...

ریو

حیوانات خانگی

داستان این فیلم که در مورد یک ماکائو و ماجراجویی‌های او در آمازون است می‌تواند حیوان خانگی شما را هیجان زده کند، به خصوص اگر در خانه یک پرنده داشته باشید. فیلم «ریو» به روایت داستان بلو می‌پردازد، یک ماکائوی نر اهلی که به صورت قاچاق از آمازون خارج می‌گردد و با هواپیما وارد مینه سوتا می‌شود و دختر جوانی به نام لیندا او را پیدا می‌کند. آن‌ها با هم بزرگ می‌شوند اما بلو هرگز پرواز کردن را یاد نمی‌گیرد.

لیندا متوجه می‌شود که بلو آخرین نر شناخته شده از گونه‌ی خودش است و لذا باید برای ادامه‌ی نسل نژاد خود جفت گیری کند. بنابراین لیندا به همراه دوست پرنده‌ شناسش تولیو به ریودوژانیرو می‌رود تا بلو بتواند با آخرین ماده‌ی ماکائو که جول نام دارد، جفت‌ گیری کند. بدین ترتیب ماجراهای بلو آغاز می‌شود، زیرا او در نهایت در ریو دو ژانیرو عاشق می‌شود، با پرندگان و حیوانات وحشی دیگر رابطه‌ی دوستانه‌ای را برقرار می‌کند و با همسر جدیدش جول از یک موقعیت خطرناک جان سالم به در می‌برد.

فیلم «ریو» که به کارگردانی کارلوس سالدانا ساخته شده، یعنی همان کارگردانی که مجموعه فیلم‌های «عصر یخبندان» را هم ساخته از وجود بازیگرانی نظیر جسی آیزنبرگ، آن هاتاوی، لزلی مان، رودریگو سانتورو، جمین کلمنت، جورج لوپز، تریسی مورگان و جیمی فاکس بهره می‌برد. این فیلم که موسیقی خاصی دارد، به واسطه‌ی وجود صحنه‌های رنگارنگ و سکانس‌های پرواز باعث می‌شود که از تماشای فیلم سیر نشوید بنابراین اگر پرندهای در خانه دارید تماشای فیلم «ریو» محصول سال ۲۰۱۴ را از دست ندهید.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها