{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«سلنا گومز» عروس شد!

«سلنا گومز» عروس شد!
کدخبر : 16845

سلنا گومز با لباس عروس هنگام فیلمبرداری صحنه های سریالش «فقط قتل‌های داخل ساختمان 3» در خیابان های نیویورک دیده شد.

تصاویر جدیدی از « سلنا گومز» بازیگر و خواننده ۳۰ ساله با لباس عروس در پشت صحنه فیلمبرداری فصل سوم سریال Only Murders in the Building در نیویورک که از شب گذشته بسیار پربازدید شده است.

سلنا

Only Murders in the Building یک مجموعه تلویزیونی کمدی درام معمایی آمریکایی است که توسط استیو مارتین و جان هافمن ساخته شده است.

اتفاقات این سریال کمدی در ساختمان آرکونیا در نیویورک جریان دارد که تمرکز آن روی سه شخصیت چارلز هیدن ساویج، بازیگر محبوب دهه ۸۰ میلادی برای بازی در سریال‌های کارآگاهی، الیور پتنوم، کارگردان ورشکسته تئاتر و میبل مورا، زن جوان و مرموزی که کار ناتمامی در ساختمان آرکونیا دارد، است که حالا این سه شخصیت باید معمای قتلی را حل کنند.

سلنا

ما در طول سریال قرار است با شخصیت تیم کونو بیشتر آشنا شویم و ببینیم که او واقعا چه کسی بوده و چه کارهایی می‌کرده است. درواقع سریال این موضوع را به بیننده القا می‌کند که گذشته و راز زندگی تیم کونو درواقع کلید اصلی ماجرا است و صد البته موضوع و محوریت پادکست هم همین موضوع است. بدون شک سؤال اصلی این است که چه کسی تیم کونو را کشته است؟ سریال از همان ابتدا نشان می‌دهد که تیم کونو واقعا به قتل رسیده و نیروهای پلیس تمامی مدارک در محل حادثه را مورد بررسی قرار نداده‌اند. شاید عجیب باشد، اما سریال از همان ابتدا به ما می‌گوید که چه کسی واقعا پشت این ماجرا است. بااین‌حال، سریال با معرفی موارد و مظنونین جدید تلاش کرد تا ذهن بیننده را به سمت دیگری منحرف کند که اتفاقا هم بسیار موفق عمل کرده است.

سلنا

فصل اول این سریال، برای ده قسمت برنامه‌ریزی شده که در آگوست 2021 در Hulu پخش شد. داستان این سریال، درباره‌ی سه غریبه با بازی استیو مارتین، مارتین شورت و سلنا گومز را با اتفاقات جنایی واقعی را دنبال می‌کند.

این سریال جوایز متعددی از جمله نامزدی جایزه Primetime Emmy برای سریال‌های کمدی برجسته و جایزه Primetime Emmy برای بهترین بازیگر نقش اول مرد در سریال‌های کمدی برای مارتین و فیلم کوتاه دریافت کرده است.

فصل سوم این سریال در حال ساخت است و برای پخش در سال ۲۰۲۳ برنامه ریزی شده است.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها