{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جدیدترین تصاویر «لیدی گاگا» در نقش «هارلی کویین» منتشر شد

جدیدترین تصاویر «لیدی گاگا» در نقش «هارلی کویین» منتشر شد
کدخبر : 16846

جوکر ۲ با بازی واکین فینیکس، لیدی گاگا، زاسی بیتس و برندن گلیسون در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) اکران می‌شود.

جوکر 2 یا همان Joker: Folie a Deux یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های ۲۰۲۴ محسوب می‌شود. در این فیلم مخاطبان قرار است شاهد حضور زوج مشهور دنیای دی‌سی یعنی جوکر و هارلی کویین باشند.

تازه ترین عکس های لیدی گاگا، ساعاتی پیش در حال ایفای نقش در «جوکر ۲» در نقش هارلی کویین به کارگردانی تاد فیلیپس منتشر شدند.

این نخستین باری محسوب می‌شود که طرفداران می‌توانند لیدی گاگا، خواننده مشهور آمریکایی را در نقش هارلی کویین ببینند. طبق گزارشات قبلی، جوکر 2 احتمالا یک اثر موزیکال باشد و مشخصا حضور فردی چون لیدی گاگا جلوی دوربین برای چنین اثری می‌تواند امیدبخش باشد.

فیلم

جزئیات داستان این فیلم اعلام نشده است، اما دنباله «جوکر»‌ داستان «آرتور فلک»‌ پس از بستری شدن او در آسایشگاه روانی را دنبال خواهد کرد. «فینیکس»‌ در «جوکر: جنون مشترک»‌ با «لیدی گاگا»‌ در نقش «هارلی کوئین»‌ همبازی خواهد شد. پیش‌تر «برندن گلیسون» نیز به عنوان یکی از بازیگران این پروژه سینمایی معرفی شده بود.

lady

در فیلم اصلی «جوکر»، «تاد فیلیپس» شخصیت شرور نمادین بتمن را در قالب یک شخصیت ضدقهرمان در مورد یک کمدین مبارز و دلقک پاره وقت به نام «آرتور فلک» که پس از خشونت تکان دهنده در شهر گاتهام تبدیل به یک قهرمان مردمی می شود، روایت کرد. این فیلم تاریک با ضرب آهنگی متفاوت با فیلم‌های اکشن معمولی و سینمای ابرقهرمانی، به یک فیلم پرفروش در گیشه جهانی تبدیل شد و در سال ۲۰۱۹ به فروشی بیش از یک میلیارد دلار در سرتاسر جهان دست یافت، در حالی که بودجه ساخت آن تنها ۷۰ میلیون دلار بود.

فیلم

بسیاری از همان ابتدای عقیده داشتند انتخاب تاد فیلیپس گزینه عجیبی برای ساختن فیلم مستقل جوکر به شمار می‌رود؛ مردی که توانسته کمدی‌های قوی همچون بورات و سری Hangover را خلق کند در پشت سکان ساخت فیلم یکی از شرورترین کاراکترهای تاریخ سینما چه می‌کند؟ این پرسش اما یک جواب صاف و ساده داشت: کمدی‌های تاد فیلیپس از نوع دیوانه‌واری بودند و جوکر هم یک دیوانه تمام عیار است. وجه اشتراک فیلم جدید فیلیپس با آثار گذشته و موفق او نیز در همین نکته نهفته است: جنون. البته اینکه فیلیپس می‌تواند با آثاری با بودجه کم هم سازش داشته باشد و آنها را عموما به سوددهی برساند هم قطعا در انتخاب او توسط استودیو برادران وارنر بی‌تاثیر نبوده است.

فیلم

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها