{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اولین مصاحبه «مازیار لرستانی» درباره سختی‌های تطبیق جنسیت: می‌گفتند حجاب سر کن! + ویدئو کامل

اولین مصاحبه «مازیار لرستانی» درباره سختی‌های تطبیق جنسیت: می‌گفتند حجاب سر کن! + ویدئو کامل
کدخبر : 16848

مازیار لرستانی بازیگر مشهور که تابستان امسال از تغییر جنسیت خود خبر داده بود، در نخستین مصاحبه ی خود پس از این اقدام با ظاهر تازه اش در برابر دوربین قرار گرفت و به شرح جزئیاتی از ماجرای تغییر جنسیت خود پرداخت.

مازیار لرستانی مهمان دومین قسمت از تاک شوی اینترنتی «طناز» با مجری گری کمال تبریزی، کارگردان مشهور بود، برنامه ای اینترنتی که در ایام نوروز از پلتفرم روبیکا پخش می شود.

لرستانی و تبریزی پیش تر در سال ۷۴ در فیلم کمدی «لیلی با من است» با یکدیگر همکاری کرده بودند، فیلمی که لرستانی در آن نقش همسر پرویز پرستویی را برعهده داشت.

فیلم

 

لرستانی ۵۶ ساله که هنوز در حال سپری مراحل تغییر جنسیت است و موهای صورتش به طور کامل رشد نکرده، در این برنامه از تبریزی خواست با گریم برایش سبیل بگذارند.

او همچنین اشاره کرد که خوشحال است بالاخره با شکل واقعی خودش جلوی دوربین می‌ رود.

لرستانی درباره ی ماجرای انتخاب نام مازیار برای خود صحبت کرد و همچنین گفت از همان کودکی خود را پسر می دانست و وقتی می گفتند دامن بپوش، عصبانی می شد.

او از سختی سال ها زندگی با تناقضی که میان جسم و روحش وجود داشت گفت و اینکه جدا از شغل بازیگری اش، در تمام این سال ها مجبور بود در زندگی واقعی نیز نقش یک زن را ایفا کند.

لرستانی درباره ی علت اینکه چرا زودتر این موضوع را علنی نکرد گفت خانواده و دوستان نزدیکش از شرایط او باخبر بودند اما خود معتقد بود جامعه هنوز آمادگی پذیرش این موضوع را ندارد و در صورت اعلام آن با مشکلاتی رو به رو خواهد شد.

او همچنین گفت که فرآیند تغییر جنسیت را از چهار سال قبل آغاز کرده است.

فیلم

مازیار لرستانی تیر ماه امسال در پستی اینستاگرامی از تغییر جنسیت خود خبر داد و اعلام کرد نام خود را به مازیار تغییر داده است. پس از آن، با انتشار فایلی صوتی ضمن تأیید خبر تغییر جنسیت خود، اعلام کرد که بر اساس قوانین و شرع اسلام دیگر زن نیست. او همچنین گفت که به زودی اقدامات دیگر مربوط به تغییر جنسیت خود را انجام خواهد داد و قصد دارد به عنوان یک مرد به حضور در سینما و تلویزیون ادامه دهد. او چندی قبل تصویری از خود در اینستاگرامش منتشر کرد نشان می داد موهای صورتش شروع به رشد کرده است.

در ادامه ویدئو کاملی از مصاحبه او را تماشا کنید:

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها