{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

کارتون «لیونل مسی» ساخته می‌شود!

کارتون «لیونل مسی» ساخته می‌شود!
کدخبر : 16850

سریال انیمیشن «لئو مسی» از سوی سونی در دست ساخت است.

به گزارش هنر‌ام‌روز به نقل از ددلاین، یک سریال انیمیشن بر مبنای زندگی لئو مسی ستاره فوتبال آرژانتین در دست ساخت است.

کاپیتان فوتبال آرژانتین پس از قهرمانی در جام جهانی قطر بی‌کار ننشست و با سونی میوزیک اینترتینمنت همکاری کرد تا یک سریال انیمیشن بر مبنای زندگی وی شکل بگیرد.

در این سریال کودکی مسی تصویر شده که برای انجام یک بازی ویدیویی با موانعی روبه‌رو می‌شود. این سریال برای مخاطبان کودک و نوجوان ساخته می‌شود.

مسی از محبوب‌ترین بازیکنان فوتبال، چندی پیش در جام جهانی ۲۰۲۲ در پیروزی آرژانتین برابر فرانسه هم ۲ گل به ثمر رساند و هم بهترین بازیکن مسابقه شناخته شد. او با حضور در ۲۶ بازی رکورد بیشترین بازی در جام جهانی را شکسته است. وی تاکنون در ۱۷۲ بازی ۹۸ گل برای تیم ملی آرژانتین به ثمر رسانده و برای تیم سابقش یعنی بارسلونا در ۵۲۰ بازی ۴۷۴ گل زد.

مسی سال ۲۰۲۱ به تیم پاری سن ژرمن فرانسه پیوست و با حضور در ۴۶ بازی برای این تیم ۱۸ گل زده است. وی هفت «توپ طلا» برای بهترین بازیکن جهان گرفته و از این بابت هم رکورددار است.

سریال «لئو مسی» به زبان‌های اسپانیایی، انگلیسی و چندین زبان دیگر تولید می‌شود و سونی در مشارکت با کمپانی «لیو مسی منیجمنت» آن را می‌سازد.

فرناندو کابرال از مدیران سونی میوزیک اینترتینمنت همکاری با کمپانی مسی را یک امتیاز دانست و گفت به این وسیله قدرت و درس‌های ورزشی را با همکاری بزرگ‌ترین بازیکن فوتبال همه دوران‌ها به نمایش می‌گذارند و این سریال می‌توان متواضعانه مخاطبانی از هر سن را در سراسر جهان به تماشا بنشاند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها