{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فیلم جدید «اسکورسیزی» پاییز اکران می‌شود

فیلم جدید «اسکورسیزی» پاییز اکران می‌شود
کدخبر : 16854

به گزارش هنر‌ام‌روز به نقل از هالیوود ریپورتر، «قاتلان ماه کامل» جدیدترین فیلم مارتین اسکورسیزی پاییز راهی سینماها می‌شود.

این درام جنایی وسترن با بازی لئوناردو دی کاپریو، لیلی گلداستون و رابرت دنیرو جمعه ۶ اکتبر (۳۰ مهر) به صورت محدود راهی سینماها می‌شود و از جمعه ۲۰ اکتبر در سینماها به طور کامل عرضه می‌شود و سپس در اپل پلاس تی‌وی به نمایش درمی‌آید.

فیلمنامه این فیلم توسط اسکورسیزی و اریک راث با اقتباس از پرفروش‌ترین کتاب غیرداستانی دیوید گرن در سال ۲۰۱۷ نوشته شده است.

داستان فیلم درباره تحقیقات اف‌بی‌آی در مورد مجموعه‌ای از قتل‌های افراد قبیله اوسیج در اوکلاهما در اوایل دهه ۱۹۲۰ است. پس از کشف نفت در زمین‌های این قبیله این قتل‌ها شروع شد و از این رویداد به عنوان سلطنت وحشت یاد شده است.

دی کاپریو در این فیلم برای ششمین بار با اسکورسیزی همراه شده و در نقش ارنست برکهارت برادرزاده گاوداری به نام ویلیام هیل با بازی رابرت دنیرو ظاهر شده است. گلداستون که با فیلم «برخی زنان» به کارگردانی کلی رایکارد در سال ۲۰۱۷ برنده جایزه انجمن منتقدان فیلم لس‌آنجلس برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد، در نقش مالی کایل از زنان قبیله اوسیج که ثروت نفتی را به ارث برده، بازی کرده است.

جسی پلمونس نیز در نقش تام وایت، رنجر سابق تگزاس ظاهر شده که در حال تحقیق درباره قتل‌هاست. کارا جید مایرز، جانایی کالینز، جیلیان دیون و تانتو کاردینال دیگر بازیگران فیلم هستند.

پارامونت در سال ۲۰۱۹ ساخت فیلم را شروع کرد و اپل در ماه مه سال ۲۰۲۰ برای تامین مالی و توزیع مشترک فیلم وارد این پروژه شد. با شروع پاندمی کووید فیلم با تاخیر در تولید روبه‌رو شد و از آوریل ۲۰۲۱ کار فیلمبرداری در اوکلاهما شروع شد.

بیشتر فیلم‌های اپل یا به طور انحصاری در سرویس استریم آن به نمایش درمی‌آیند یا در تعداد کمی از سینماها اکران می‌شوند، اما بلومبرگ به تازگی گزارشی منتشر کرد مبنی بر این که اپل اکنون قصد دارد سالانه یک میلیارد دلار برای تولید فیلم‌هایی که در سینماها اکران می‌شوند، هزینه کند تا جایگاه خود را در هالیوود ارتقا بخشد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها