{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ادعای یک فیلمساز درباره مجله جهان سینما

اخاذی پول برای یک مصاحبه

اخاذی پول برای یک مصاحبه
کدخبر : 1767

«نسیم مرعشی» در صفحه اینستاگرام خود ادعا کرده، مجله جهان سینما برای مصاحبه با «حسام اسلامی» درباره فیلمش از آن‌ها درخواست پول کرده است.

هنر ام‌روز-فاطمه اسماعیلی: «نسیم مرعشی» نویسنده و روزنامه نگار دیروز در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ادعا کرده است که مجله جهان سینما پس از انتشار مصاحبه ای از «حسام اسلامی» همسرش و معرفی فیلم جدیدش در پی اخاذی از آن‌هاست.

او نوشته است: «دیروز تهدید شدیم که «آدرستون رو داریم، میام دم خونه‌تون.» می‌خواستن پولشون رو ازمون بگیرن. ماجرا این بود که فیلم حسام توی بخش مستند فجر بود. یه روز از مجله جهان‌سینما بهش زنگ زدن برای مصاحبه. حسام مصاحبه کرد. بعد زنگ زدن و گفتن پوستر رو بفرست. دوباره زنگ زدن و گفتن پوستر رو با کیفیت بالا بفرست، می‌خوایم رنگی کار کنیم. آخرش هم گفتن هزینه داره. حسام گفت اگه هزینه داره کار نکنین. گفتن این حرفا چیه و اصلا هزینه‌ش چیزی نیست و اصلا ولش کن.»

«نسیم مرعشی» تصاویری از صورت حساب بهای آگهی، عکس روی جلد و کار شدن پوستر در داخل مجله منتشر کرد که نشان می‌دهد که پوستر روی جلد کار نشده است و در این صورت یک رپورتاژ آگهی برای فیلم به حساب نمی‌آید و هزینه بر نمی‌شود.

9d5828c8-450b-4954-ad15-dab6ae2d936e

مرعشی درباره ماجرای فاکتوری که مجله جهان سینما به آن‌ها داده است نوشت: «آقای روابط عمومی و تبلیغات مجله خودش شخصا اومد دم در خونه. مجله رو داد و یه فاکتور که توش نوشته بود چهارمیلیون و پونصد تومن هزینه چاپ، با تخفیف هفتصد تومن. گفت امضا کن. حسام گفت من که گفتم اگه هزینه داره نمی‌خوام و امضا نمی‌کنم. استاد گفت اصلا این پولا چیزی نیست. اصلا هر وقت می‌خوای بده. حسام گفت کلا نمی‌خوام بدم. یارو گفت حالا تو چقدر می‌خوای بدی؟»

پس از انتشار این مطلب عده ای از روزنامه نگاران در شبکه اجتماعی توییتر به این اتفاق واکنش نشان دادند. «بهنام بابازاده» خبرنگار حوزه هنر در توییتی ادعا کرده است: «اوضاع ظاهرا خیلی جدی تر است.بعد از  دیده شدن این توئیت،سه مستندساز و دو بازیگر با تماس و مسیجهایی از رفتارهای مشابه دراین مجله با آنها اسنادی فرستاده اند.دو پیج اینستاگرامی و چند سایت هم هستند.»

جهان سینما از مجله های قدیمی سینمایی است که 15 سال سابقه دارد و به مدیر مسئولی عباس تهرانی و  به سردبیری سید محمد سلیمانی اداره می‌شود. همچنین سلیمانی دبیر سرویس فرهنگی روزنامه اطلاعات نیز هست.

تاکنون پس از انتشار این موضوع اهالی صنف روزنامه نگاران تهران واکنشی نشان نداده‌اند و مجله جهان سینما نیز هیچ پاسخی به این اتفاق نداده است.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها