{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سینماهای پشت پنجره در برلین

سینماهای پشت پنجره در برلین
کدخبر : 1872

در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها در برلین پروژه‌ای با نام ویندوفلیکس راه اندازی شده، که با هدف بالا بردن روحیه شهروندان و حمایت از سینماهای تعطیل برلین فعالیت می‌کند. این پروژه فیلم‌های سینمایی را بر دیوارهای شهر برلین به رایگان و طوری که مردم بتوانند از پنجره یا بالکن خانه‌هایشان تماشا کنند، نمایش می‌دهند.

به گزارش هنرام‌روز و به نقل از گاردین، افرادی که تمایل به دیدن فیلم دارند، می‌توانند برای ویندو فلیکس ایمیل بزنند و در صورتی که دیواری مناسب برای پخش فیلم، برای حداقل 20 آپارتمان در نزدیکی خانه‌شان باشد ویندوفلیکس برایشان فیلم نمایش می‌دهد.

4438321

4438320

اعضای این پروژه  پاپ کورن رایگان بین بینندگان پخش می‌کنند.

4438319

 گاهی لازم است تجهیزات صوتی و دیگر ابراز پخش فیلم  در حمام خانه‌ها قرار بگیرد. تجهیزات صوتی هم در مکان‌هایی قرار بگیرد که تمامی همسایگان صدای فیلم را بشنوند.

4438318

این پروژه همبستگی و سرگرمی را برای مردم در خانه مانده برلین به ارمغان آورده است.

4438317

وین وندرس کارگردان سرشناس آلمانی نیز فیلم فرشتگان بر فراز برلین را به صورت رایگان در اختیار این پروژه قرار داده‌است و از مردم خواسته تا از این پروژه حمایت کنند.

این پروژه برای حمایت مالی از سینماهای برلین که مدت‌هاست تعطیل هستند کمک مالی جمع آوری می‌کند. مدیر پروژه ویندوفلیکس قصد دارد تا برنامه‌هایی برای حمایت از نوازندگان و دیگر و هنرمندانی که به خاطر شیوع ویروس آسیب دیدند را نیز اجرا کند.

4438314

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها