{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

شکست جانی دپ در دادگاه

شکست جانی دپ در دادگاه
کدخبر : 2245
خبرنگار:

دادگاهی در بریتانیا که به شکایت جانی دپ از رسانه‌ی بریتانیایی سان رسیدگی می‌کرد، پس از نزدیک به یک ماه به کار خود ‌پایان داد.

هنرام‌روز: جانی دپ از روزنامه‌ی سان و همچنین از سردبیر این نشریه، دَن ووتن شکایت کرد که چرا در مقاله‌ای در سال ۲۰۱۸ منتشر کردند، مدعی شدند که وی همسرش را کتک می‌زند و او حمله کننده به زن خطاب کرده بودند.

جانی دپ مدعی شده بود حمله به همسر سابقش، امبر هرد دروغ است اما روزنامه سان که این مطلب را منتشر کرده بود معتقد بود مقاله دقیق است.

مسئولان این نشریه برای پیروزی باید قاضی را متعاقد می‌کردند که آنچه نوشته‌‌اند، براساس شواهد و قرائن موجود در آن زمان، موّثق بوده است. 

وکیل روزنامه در دادگاه اعلام کرد شواهدی در دست است که نشان می‌دهد آقای دپ مرتباً با امبرهرد بدرفتاری داشته و همین باعث می‌شود که توصیف آنها از وی درست باشد.

عکس‌هایی از صورت کبود امبر هِرد به عنوان نشانه‌ی کتک خوردن وی به‌دست جانی دپ در دادگاه ارائه شد.

جانی دپ در تاریخ هفت ژوئیه شواهدی را به دادگاه لندن ارائه کرده بود و ادعای خشونت فیزیکی علیه امبر هرد، همسر سابقش را رد کرده بود و در عین حال خانم هرد را متهم کرد که به او حمله کرده است.

اما پی از اتمام رسیدگی به این پرونده، بنا به اعلام قاضی پرونده، گفته‌های روزنامه سان درست بوده و ادعای جانی دپ مبنی بر افترای روزنامه سان با شکست مواجه شده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها