{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

همکاری جدید دیوید لینچ با نتفیلیکس

سریالی با عنوان ویستریا (گلیسین) برای سال ۲۰۲۱

سریالی با عنوان ویستریا (گلیسین) برای سال ۲۰۲۱
کدخبر : 2325
خبرنگار:

این روزها خبری مبنی بر همکاری دیوید لینچ با نتفلیکس برای ساخت یک سریال جدید با عنوان ویستریا (گلیسین) Wisteria منتشر شده‌است. پیش بینی می‌شود فیلم برداری این پروژه به نویسندگی و کارگردانی دیوید لینچ و تهیه کنندگی سابرینا اس ساترلند ازماه می ۲۰۲۱ آغاز شود و برخی از قسمت‌های آن در استودیویی که پیش از این سریال تویین پیکس در آن ضبط شده ساخته شود.

هنرام‌روز: از زمانی که در سال ۲۰۱۸ دیوید لینچ در سالن انتظار نتفلیکس در حال قهوه خوردن دیده شد شایعاتی مبنی بر مذاکره این کارگردان برای یک پروژه جدید با این شرکت منتشر شد. پس از آن فراخوانی برای جذب یک بازیگر با موهای تیره و حدودا ۲۰ ساله برای یک سریال منتشر شد. چندی بعد در اطلاعات تکمیلی این فراخوان به این نکته اشاره شد که این بازیگر برای همکاری با یک سرویس پخش بسیار جذاب انتخاب خواهد شد و می‌تواند ۳۰ ساله باشد.

پس از آن در ماه فوریه یک کاربر در سایت Reddit  اطلاعاتی درباره بودجه ۸۵ میلیون دلاری ساخت یک سریال ۲۵ قسمتی در نتفلیکس به اشتراک گذاشت و مدتی بعد اعلام کرد این پروژه می‌تواند شامل ۱۳ مینی فیلم باشد و احتمالا فیلم برداری آن ۲۰۰ روز در لوس آنجلس طول خواهد کشید. البته به نظر می‌رسد برنامه اصلی تولید این پروژه به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده است و احتمالا آماده شدن آن تا سال ۲۰۲۲ طول بکشد و تا کنون اطلاعات بیشتری درباره بازیگران و دیگر جزئیاتش مشخص نشده‌است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها