{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سریال‌های دیدنی سال 2021

سریال‌های دیدنی سال 2021
کدخبر : 2411

با آغاز سال 2021 افراد علاقه مند به سریال بی صبرانه منتظر پخش سریال‌های جدیدی هستند که پیش از این اعلام شد در سال 2021 پخش خواهند شد.در این گزارش 12 سریال پر طرفدار سال 2021 را معرفی می‌کنیم.

هنرام‌روز:

 ارباب حلقه‌ها  The Lord of the Rings

شبکه پخش‌کننده: آمازون

این سریال در ادامه مجموعه فیلم‌های موفق ارباب حلقه‌ها که وقایع دوران 3441 ساله را روایت می‌کند که به نام نامنور (numenor) شناخته می‌شود. مدت‌زمان زیادی این شایعه سر زبان‌ها بود که قرار است سریال ارباب حلقه‌ها ساخته شود تا اینکه به‌صورت رسمی تائید شد که این مجموعه توسط شبکه آمازون در دست ساخت است. هنوز اطلاعات چندانی در مورد این سریال منتشر نشده است اما گفته می‌شود سریال با هزینه 250 میلیون دلاری و در کشور نیوزیلند در حال فیلم‌برداری است. آمازون تائید کرده که قرار است 5 فصل از این سریال ساخته خواهد شود. خبر بد برای طرفداران ارباب حلقه‌ها این است که پیتر جکسون در ساخت این سریال حضور نخواهد داشت.

the-one-ring-the-lord-of-the-rings-1500x844

چرخ زمان The Wheel of Time

شبکه پخش‌کننده: آمازون

چرخ زمان مجموعه تلویزیونی علمی – تخیلی و  حماسی آمریکایی است که قرار است در Prime Video آمازون به نمایش درآید. این مجموعه بر اساس سری جدید مجموعه کتاب فانتزی پر فروش‌ رابرت جوردن با همین عنوان توسط تلویزیون سونی پیکچرز و آمازون استودیو ساخته شده است.

داستان این سریال فانتزی در آینده اتفاق می‌افتد، اما بر اساس ماهیت چرخه‌‌ی زمان، گویی که در گذشته‌های دور اتفاق می‌افتد. این دوران که با نام عصر سوم شناخته می‌شود چند هزار سال پس از واقعه‌ی شکستن دنیا و پایانی بود بر دوران اوج تکنولوژی است.

در این دوران جادو کاملاً واقعی است اما فقط زنان توانایی استفاده از آن را دارند. داستان ماجرای مویران را دنبال می‌کند، زنی که عضو یک گروه سازمان یافته است که همگی هم زن هستند. هنگامی‌که مویران با 5 نفر دیگر عازم مأموریتی خطرناک می‌شود، کم‌کم پی می‌برد که فردی بسیار قدرتمند در پیشگویی درباره نجات انسان‌ها در بدن یکی از 5 همراه او حلول پیدا کرده است.

7fpeqzhr87351

در محله هایتس In the Heights

شبکه پخش‌کننده ABC

داستان این سریال در محله لاتین واشینگتن هایتس، در نیویورک رخ می‌دهد و روابط بین ساکنان برج‌های Arcadia را مورد بررسی قرار می‌دهد. جایی که صاحب یک بقالی، در مورد جمع‌کردن فروشگاهش شک دارد. او پس‌ازاینکه ثروت مادربزرگش را به ارث برده می‌خواهد بازنشسته شده و به جمهوری دومینیکن برود...

download

فصل چهارم سریال چیزهای عجیب  Stranger Things  

شبکه پخش‌کننده: نتفلکیس

چیزهای عجیب سریال اینترنتی آمریکایی، در ژانر علمی-تخیلی و ترسناک است که توسط برادران دافر ساخته شده است و تاکنون سه فصل از آن پخش شده است و فین ولفهارد، میلی بابی براون، نوآ اشنپ، گیتن ماتارازو،کلب مک لاگلین، وینونا رایدر، دیوید هاربر، ناتالیا دایر، چارلی هیتون، جو کیری و کارا بوینو از جمله بازیگران اصلی سریال هستند.

ایده اصلی سریال مرتبط با جهان موازی و نظریه دنیاهای چندگانه است. داستان فصل یکم پیرامون ناپدید شدن پسری نوجوان به نام ویل بایرز می‌گذرد. این باعث می‌شود پای دوستان و خانواده او به ماجرا باز شود. آن‌ها در مسیر پیدا کردن ویل، متوجه موضوعاتی عجیبی می‌شوند. داستان فصل دوم نیز، یک سال بعد از فصل اول می‌گذرد و سرنوشت شخصیت‌های اصلی داستان را دنبال می‌کند که دوباره با چالش‌های جدیدی مواجه می‌شوند. یکی از خط‌های اصلی داستانی سریال مربوط به کاراکتر الون است، دختری عجیب که قادر است با ذهن خود اجسام را به حرکت دربیاورد.

در پایان فصل سوم مشخص شد که جویس و خانواده‌اش به همراه ال، برای شروعی تازه شهرشان را ترک کردند و به مکان جدیدی رفتند. تیزری که از فصل چهارم منتشرشده نشان می‌دهد ظاهراً هاجر زنده است؛ اما باید صبر کنیم و ببینیم در فصل چهارم این سریال چه اتفاقی می‌افتد.

unnamed (1)

مکالمات با دوستان   Conversations With Friends 

شبکه پخش‌کننده: بی‌بی‌سی

مکالمات با دوستان اقتباس دیگری از رمانی نوشته سالی رونی است که پس از موفقیت درخشان سریال «مردم عادی» ساخته می‌شود و در سال 2021 که از بی‌بی‌سی پخش می‌شود. این رمان به دلیل نگاه جالبش به عشق و روابط انسانی همراه با شوخ‌طبعی موردستایش قرار گرفته‌است.

20390997-low_res-normal-people

پشت چشمان او  Behind Her Eyes

 شبکه پخش‌کننده: نتفلکیس

اگر از علاقه‌مندان درام‌های روان‌شناختی هستید، «پشت چشمان او» را به فهرست علاقه‌مندی‌های خود در سال 2021 اضافه کنید.

لوئیز که مادری تنهاست کار خود را در یک مطب روان‌پزشکی آغاز می‌کند و با رئیس خود رابطه برقرار می‌کند. این ماجرا وقتی پیچیده می‌شود که او دوباره با همسر سابقش وارد رابطه می‌شود. در این سریال سیمونا براون، تام باتمن و ایو هیوزون بازی می‌کنند.

V2_BHE_101_Unit_00947_R-c6d4127

درد دارد This Is Going To Hurt

شبکه پخش‌کننده: بی‌بی‌سی

این سریال با بازی بن ویشاو سریال اقتباسی دیگری از بی‌بی‌سی است که بر اساس کتاب خاطرات پرفروش آدام کی «خاطرات مخفی یک دکتر کوچک» ساخته می‌شود. این سریال ماجراهای جالب یک پزشک کوچک را که در بخش زایمان یک بیمارستان کار می‌کند دنبال می‌کند و همه‌چیز در آن با صداقت بی‌رحمانه‌ای گفته می‌شود.

AdamKay_Title_1920x1085

بین کهکشانی  Intergalactic

شبکه پخش‌کننده Sky One

 حماسه علمی-تخیلی جدید در dystopian اتفاق می‌افتد، آینده‌ای که در آن زمین توسط یک مرجع جهانی مشترک اداره می‌شود، جایی که زندانیان به فضای خارج تبعید می‌شوند. بین کهکشانی با بازی النور تاملینسون، پارمیندر ناگرا، ساوانا استاین، شارون دانکن-بروستر، توماس تورگوز و ناتاشا اوکیف، داستان پلیس جوانی است که به اشتباه به جرمی محکوم شده است، بنابراین او و هم زندانیانش شورشی را ترتیب می‌دهند و قصد دارند به جهان آزاد برگردند.

Intergalactic-46a1d55

این گناه است  It's a Sin

شبکه پخش‌کننده: کانال 4

این سریال درام متعلق به کانال 4 در دهه 1980 اتفاق می‌افتد و ستارگانی چون اولی الکساندر، نیل پاتریک هریس، کیلی هاوز و استفان فرای در آن بازی می‌کنند. این سریال زندگی پنج جوان 18 ساله را دنبال می‌کند که به یک آپارتمان در لندن نقل‌مکان می‌کنند و تأثیر همه‌گیری بیماری ایدز را تجربه می‌کنند.

سریال+جدید+این+گناه+است

قتل‌های پمبروکشایرThe Pembrokeshire Murders

شبکه پخش‌کننده ITV

یک سریال درام جنایی جذاب با بازی لوک ایوانز که داستان یک کارآگاه تازه منصوب‌شده به نام استیو ویلکینز را روایت می‌کند که دو قتل حل‌نشده و مرموز را از دهه 1980 را دوباره موردبررسی قرار می‌دهد. سریال The Pembrokeshire Murders که در ابتدا قرار بود امسال پخش شود با همه‌گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد و حالا قرار است در سال 2021 به نمایش درآید.

سریال+جدید+قتل_های+پمبروکشایر

بی‌نظمی‌ها The Irregulars

شبکه پخش‌کننده: نتفلیکس

آیا از طرفداران پروپاقرص شرلوک هولمز هستید و از تماشایش سیر نمی‌شوید؟ پس سریال «بی‌نظمی‌ها» برای شما کاملاً مناسب است. داستان این سریال که بر اساس کتاب‌های آرتور کانن دویل نوشته شده درباره کودکان خیابانی است که به هولمز و واتسون در حل جنایات و مبارزه با اشرار و جنایت‌کاران فوق کمک می‌کنند. این سریال با بازی هنری-لوید هیوز در نقش شرلوک و رویس پیرسن در نقش دکتر واتسون در سال 2021 از شبکه نتفلیکس پخش می‌شود.

سریال+جدید+بی_نظمی_ها

رامی  Ramy

شبکه پخش‌کننده: هولو

سریال «رامی» که دو فصل از آن تاکنون پخش شده است، درباره زندگی شخصیت خیالی است که در محله خود در نیوجرسی زندگی می‌کند. این محله ازلحاظ سیاسی به قسمت‌های مختلفی تقسیم شده است و رامی طی ماجراهایی سفر معنوی خود را آغاز می‌کند. او میان یک جامعه مذهبی و نسل امروزی هزاره سوم گرفتار شده است؛ در دو فصل قبلی، شاهد کشمکش‌های او بر سر این مسائل و آشنایی‌اش با یک جمع جدید مسلمان بودیم؛ اتفاقی که باعث شد رامی به اعتقادات خود بیشتر از قبل پایبند شود.

رامی یوسف نویسنده، مدیر تولید و خالق سریال «رامی» است و شرکت راوی نندن با نام آ بیست‌وچهار تهیه‌کننده این پروژه است. رامی یوسف، حایم عباس، عمرو واکد، لیث نکلی، می کالاموی، دیو مرهی، محمد عامر و استیو وی بازیگران این سریال هستند. فصل جدید سریال «رامی» در حالی منتشر خواهد شد که ماهرشالا علی، بازیگر برنده جایز اسکار هم در فصل دوم این سریال بازی کرده بود و باید دید در ادامه شاهد حضور او خواهیم بود یا نه.

سریال+جدید+رامی

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها