{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

یک سینمادار مطرح کرد:

منع تردد شبانه مشکل بزرگ سینمادارهاست

منع تردد شبانه مشکل بزرگ سینمادارهاست
کدخبر : 2448

علی سرتیپی با استقبال از بازگشایی سینماها پس از مدتها تعطیلی می‌گوید: اگرچه روشن بودن چراغ حتی یک سالن سینما هم اتفاق خوبی است، اما منع رفت و آمد از ساعت ۲۱ شب مشکلات زیادی را برای فعالیت سینماها هم به وجود می‌آورد.

به گزارش هنرا‌روز، علی سرتیپی که صاحب چند سالن سینما در تهران از جمله پردیس سینمایی کورش است، در گفت‌وگویی با ایسنا بیان کرد: از امروز بعدازظهر سالنهای سینمایی را باز خواهیم کرد و از آنجا که تمام لوازم مورد نیاز برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از پیش در اختیار داشتیم، مقدمات زیادی برای بازگشایی احتیاج نداریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با همین یک فیلمی که در حال حاضر اکران می‌شود (دیدن این فیلم جرم است) سینماهای خود را باز می‌کند؟ گفت: فعلا با همین یک فیلم کار  شروع می‌کنیم، چون اگر چراغ یک سالن هم از بین ۱۳ سالن یک مجموعه روشن باشد بهتر است از اینکه همه خاموش باشند. البته اگر بازگشایی سینماها با یک فیلم خوب یا حتی همزمان با جشنواره فجر اتفاق می‌افتاد بهتر بود.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین مشکلات ما بعد از نبودن فیلم خوب برای اکران، منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ است. این بدان معنی است که ساعت 20 باید سالن‌ها تخلیه شوند پس آخرین سانس سینما باید ساعت ۱۸ باشد و در این شرایط سخت است که صاحب فیلم‌های خوب چنین شرایطی را برای اکران اثر خود بپذیرند. با این حال منتظر هستیم ببینیم در جلسه امروز شورای صنفی نمایش چه فیلم‌هایی برای اکران متقاضی خواهند بود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها