{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

افشاگری‌های مگان مارکل و پرنس هری از خانواده سلطنتی انگلیس در مصاحبه با اپرا وینفری

مگان مارکل: بارها قصد خودکشی داشتم

مگان مارکل: بارها قصد خودکشی داشتم
کدخبر : 2734

از ساعاتی پیش که مصاحبه مگان مارکل (بازیگر سابق هالیوود) و همسرش پرنس هری با اپرا وینفری منتشر شده، تمام فضای مجازی به بحث درباره صحبت‌های آن‌ها پر شده است.

به گزارش هنرام‌روز، این زوج (مگان مارکل و پرنس هری)  که مدتی پیش با ترک خانواده سلطنتی به آمریکا مهاجرت کرده‌اند، در بخشی از این مصاحبه گفتند که در خانواده سلطنتی احساس اسیری داشتند و تازه طعم آزادی را چشیده‌اند.

مگان که در این مصاحبه عنوان کرد فرزند جدیدشان که بزودی به دنیا می‌آید دختر است، در ادامه گفت: زمان بارداری پسرشان، تمام افراد خانواده سلطنتی نگران رنگ پوست بچه بودند که یک وقت شبیه او تیره نشود و ملکه نیز حاضر نشد لقب «پرنس» را به پسرشان بدهد.

مگان همچنین گفت بارها در این چند سال قصد خودکشی داشته که حضور پرنس هری در کنارش او را از این کار منصرف کرده است.

او‌ در ارتباط با رابطه‌اش با جاری خود کیت میدلتون گفت که بارها شایعه شده او اشک کیت را درآورده، ولی قضیه برعکس این بوده و کیت با حرکات و حرف‌هایش باعث گریه کردن او پیش از ازدواج شده و کیت بابت این قضیه از او‌ عذرخواهی کرده است و برایش گل فرستاده است.

مگان گفت که بعد از ازدواج او را رها کردند و هیچ آموزشی درباره آداب زندگی سلطنتی به او ندادند و خودش از گوگل سرود ملی و باقی سنت‌ها و رسوم را یاد گرفته است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها