{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سینماهای تهران تعطیل شد

سینماهای تهران تعطیل شد
کدخبر : 2823

تا مشخص شدن وضعیت کرونا، سینماها باید تعطیل شوند.

به گزارش هنر ام‌روز، محمدرضا فرجی مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی درباره تعطیلی سینماها به مهر گفت: تعطیلی سینما بر اساس تصمیماتی است که ستاد ملی مبارزه با کرونا می‌گیرد یعنی به صورت اتوماتیک این اتفاق رخ می‌دهد. وقتی شهر به حالت نارنجی درمی‌آید گروه‌های کاری که در درجه سه قرار دارند به صورت خودکار تعطیل می‌شوند با توجه به اینکه سینماها هم درجه بندی سه را دارند دچار تعطیلی می‌شوند، متأسفانه سینماها هنوز علی‌رغم درخواست سازمان سینمایی، تبدیل به گروه شغلی درجه دو نشده‌اند به همین ترتیب مادامی که شهرها نارنجی هستند، سینماها را باید تعطیل کنند.

وی با بیان اینکه سینماها در شهرهای قرمز قطعاً تعطیل است، اظهار کرد: بازگشایی مجدد سینماها منوط به این است که وضعیت شهرهای نارنجی به زرد یا آبی تغییر کند. شهر تهران تا روز گذشته زرد بود. با توجه به اینکه وضعیت شهر در حالت نارنجی قرار دارد ما باید گوش به فرمان ستاد ملی مبارزه با کرونا باشیم. از همین رو بازگشایی سینماها هم بر عهده ما نیست و به تصمیم‌گیری این ستاد مربوط می‌شود.

فرجی درباره آغاز تعطیلات سینماها توضیح داد: با توجه به اینکه وضعیت شهر، شب گذشته به ما اعلام شده است ما باید از فردا دوشنبه ۹ فروردین‌ماه سینماها را تعطیل کنیم.

مدیرکل نظارت بر عرضه و نمایش فیلم سازمان سینمایی گفت: هر استانی ستاد مبارزه با کرونا دارد به همین ترتیب اگر شهری به حالت نارنجی دربیاید آن شهر تعطیل می‌شود.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها