{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ودی آلن: بازیگرانی که تحریمم کردند احمق‌اند

ودی آلن: بازیگرانی که تحریمم کردند احمق‌اند
کدخبر : 2834

صحبت‌های کارگردان «آنی هال» درباره اتهامات آزار جنسی

به گزارش هنر ام‌روز، ودی آلن در گفتگوی جدیدی با اخبار شبکه CBS، بازیگرانی که او را تحریم کرده‌اند، افرادی با نیت خیر اما احمق خواند، و گفت:«آنها در حال محکوم کردن یک فرد کاملا بی‌گناه هستند و دارند به یک دروغ کامل دامن می‌زنند.»
این گفتگو تنها دو هفته بعد از اتمام مستند 4 قسمتی شبکه HBO بانام «آلن علیه فارو» درباره اتهامات جنسی آلن پخش شده. مستندی که آلن می‌گوید اثری پر از اطلاعات غلط است و هیچ منطقی در آن وجود ندارد. آلن در این گفتگو در دفاع از خود گفته:«چرا یک مرد 57 ساله که هرگز در تمام زندگی‌اش به چیزی متهم نشده ناگهان باید چنین کاری بکند. این واقعا ابلهانه است، ولی اثرات این اتهام هنوز باقی مانده و آنها (خانواده فارو) هنوز به آن اشاره می‌کنند، حتی حرفشان این حقیقت نیست که من دیلان فارو را مورد اذیت و آزار قرار دادم، بلکه تنها احتمال این امر وجود دارد! من هرگز در زندگی‌ام در برخورد با هیچ زنی، کاری نکرده‌ام که بتواند آن را به آزار نامید.»
آلن همچنین از رابطه‌اش با سون یی دفاع کرده و گفته:«این رابطه عمیقترین رابطه زندگی من بود، من در طول این سال‌ها با بسیاری از زنانی که این به اصطلاح منتقدین برایم مناسب می‌دانستند رابطه‌داشتم، کسانی مثل دایان کیتون، میا فارو یا همسر اول و دومم، تا موقعی که رابطه سون یی برایم پیش آمد. اگر کسی به من می‌گفت که روزی با یک زن آسیایی بسیار جوانتر از خودم ازدواجی موفق خواهم داشت، می‌گفتم احتمالش بسیار کم است، اما این اتفاقی است که افتاده.»
آلن به این نکته اشاره کرد که او و همسر کنونی اش سون یی دو دختر را در همان سال‌ها به فرزندی قبول کرده‌اند که حالا حدودا بیست سال دارند:«قطعا اگر ادله کافی وجود داشت، آنها دو دختر کوچک را به فردی نمی‌دانند که حتی احتمالش وجود دارد که پدوفیل(بیمار دارای میل جنسی به کودکان) باشد!»

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها