{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

باکس آفیس: گودزیلا در برابر کُنگ عنوان بهترین افتتاحیه سینماها را در کرونا کسب کرد

باکس آفیس: گودزیلا در برابر کُنگ عنوان بهترین افتتاحیه سینماها را در کرونا کسب کرد
کدخبر : 2880

فیلم سینمایی گودزیلا دربرابر کنگ با فروش نزدیک به ۲۸ میلیون دلار در گیشه داخلی آمریکا در سه روز آخر هفته و ۱۲۳ میلیون دلار در گیشه جهانی عنوان بهترین افتتاحیه هالیوود را در دوران همه‌گیری کرونا کسب کرد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری تسنیم، فیلم سینمایی «گودزیلا دربرابر کنگ» توانست با فروش 11 میلیون دلاری خود در روز جمعه و فروش کلی 28 میلیون دلاری در سه روز آخر هفته، صاحب عنوان بهترین افتتاحیه در باکس آفیس آمریکای شمالی در دوران همه‌گیری کرونا شود. تخمین زده می شود که فیلمِ کمپانی برادران وارنر و لجندری بتواند معادل 42 میلیون دلار تا آخر هفته و تعطیلات عید پارک فروش داشته باشد.

این بزرگترین نمایش از زمان آغاز بحران کویید-19 است. «گودزیلا دربرابر کنگ» در سه هزار و 64 سالن سینما در حال اکران است که بالاترین تعداد سالن در دوره همه‌گیری کرونا است.

هنوز گیشه آمریکای شمالی در تلاش برای بهبودی، با چالش‌های بزرگی روبرو است. طبق گفته کمپانی برادران وارنر بیشتر از 93درصد از سینماهای آمریکا در حال کار و البته در کانادا تنها 24 درصد سینماها باز هستند. بسیاری از سینماها با ظرفیت محدود در حال کارند از جمله لس‌آنجلس و نیویورک. روز سه‌شنبه لس‌آنجلس در وضعیت نارنجی قرار گرفت اما تا 5 آوریل مجاز به افزایش ظرفیت خود از 25 به 50درصد نیست.

«گودزیلا دربرابر کنگ» پنجمین فیلم هیولامحور کمپانی لجندری است که امتیاز A را از مخاطبین خود کسب کرد. این فیلم همینطور توانست در گیشه خارجی 123 میلیون دلار کسب کند که بیش از 70 میلیون دلار آن متعلق به سینماهای چین است. این بهترین افتتاحیه فیلم هالیوودی در دوران همه‌گیری است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها