{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فروش آخر هفته «گودزیلا در برابر کونگ» به ۱۶ میلیون دلار رسید

فروش آخر هفته «گودزیلا در برابر کونگ» به ۱۶ میلیون دلار رسید
کدخبر : 3056

گودزیلا در برابر کونگ می‌تواند تا پایان روز یکشنبه ۳۰ تا ۴۰ میلیون دلار فروش داشته باشد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری تسنیم، فیلم "گودزیلا در برابر کینگ" در حال پایکوبی به سمت یک آخر هفته بزرگ در گیشه است. فیلم کمپانی برادران وارنر توانست 6 میلیون و 700 هزار دلار دیگر به فروش خود اضافه کند و مجموع فروش دو روز اخیر خود را به 16 میلیون و 300 هزار دلار رساند.

تا روز یکشنبه فیلم می‌تواند بین 30 تا 40 میلیون دلار فروش کند که به موجب آن، این فیلم به آسانی عنوان بزرگ‌ترین افتتاحیه را در دوران کرونا از آن خود می‌کند.

تا به حال فیلم «زن شگفت‌انگیز 1984» رکورد بهترین افتتاحیه سه روزه را با 16 میلیون و هفتصد هزار دلار کسب کرده است. این دنباله ابرقهرمانی در روز کریسمس در سالن‌های سینما و HBO MAX، افتتاح شد و با فروش 45 میلیون و هشتصد هزار دلار در گیشه داخلی و 165 میلیون دلار در گیشه جهانی به کار خود پایان دهد. در سال 2021 این تام و جری بود که با 14 میلیون دلار بهترین افتتاحیه آخر هفته خود را آغاز کرد. این فیلم انیمیشن توانست در گیشه داخلی 37 میلیون دلار و در باکس آفیس جهانی 48 میلیون دلار فروش داشته باشد.

فیلم "گودزیلا در برابر کونگ" روز چهارشنبه اکران خود را آغاز و 9 میلیون و 600 هزار دلار فروش کرد؛ بهترین فروش تک-روزه در دوران کرونا. این فیلم هم‌اکنون در 2 هزار و 409 سالن سینما در حال اکران است و 3 هزار 64 سالن دیگر نیز تا جمعه به آن اضافه خواهد شد.

این فیلم همینطور در بازارهای جهانی تا به حال 121 میلیون دلار فروش داشته است. این فیلم در چین بسیار محبوب شده است و توانسته 70 میلیون دلار فروش داشته باشد.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها