{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سینماهای آرکلایت و پاسیفیک برای همیشه بسته شدند/ بدهی میلیونی تنها برای یک سالن

سینماهای آرکلایت و پاسیفیک برای همیشه بسته شدند/ بدهی میلیونی تنها برای یک سالن
کدخبر : 3163

شرکت سینمایی پاسیفیک اعلام کرده است که سالن‌های سینمایی خود را تعطیل می‌کند؛ خبری که منجر به ناراحتی برخی از سینماگران هالیوود شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری تسنیم، سینماهای آرکلایت و تئاتر پاسیفیک  در آمریکا تعطیل می‌شوند.

کمپانی پاسیفیک اعلام کرد که متأسفانه بعد از بسته شدن سینماها در یک سال قبل، باید این خبر بد را بدهیم که شرکت پاسیفیک سینماهای آرکلایت و تئاترهای پاسیفیک را بازگشایی نمی‌کند.

این تعطیلی به این معنی است که برخی از برجسته‌ترین و محبوب‌ترین سالن‌های سینما در قلب صنعت فیلم بسته می‌شوند.

این اطلاعیه منجر به ناراحت شدن بسیاری از سینماگران از جمله دوستداران سینما، بازیگران و فیلمسازان از جمله جینا پرینس-بایدوود، الیجا وود و بری جنکینز شد که در صفحات اجتماعی خود این ناراحتی را بیان کردند که امکان دارد بعد از کاهش بیماری کویید-19 این سالن‌ها تاریک باقی بمانند.

در سال گذشته سینماهای زیادی در آمریکا بسته شدند و برخی نیز بعد از مدتی بازگشایی و با محدودیت ظرفیت به کار خود ادامه دادند. افزایش بیماری کرونا در روزهای اخیر باعث شده است که برخی از سینماها بسته باقی بمانند. عدم فروش و مشکلات مالی این سینماها باعث شده است که برخی از این سینماها بسته شوند.

گزارش اخیر ایندی‌وایر اظهار داشته که سالن‌های سینمای اقیانوس آرام 181 هزار و 900 دلار اجاره در ماه مارس 2021 برای سینمای Culver City Arclight خود پرداخت نکرده است و می‌تواند مبلغ 2 میلیون و 200 هزار دلار برای یک سال بدهکار باشد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها