{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جولین مور در یک ماجرای عاشقانه/ عکس

جولین مور در یک ماجرای عاشقانه/ عکس
کدخبر : 3202

"ماجرای لیزی" با بازی جولین مور و کلایو اوون، داستانی در مورد عشق و ازدواج و انگیزش هنری است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، اپل از اولین تصاویر رسمی سریال "ماجرای لیزی" (Lisey’s Story) به کارگردانی پابلو لارایین و نویسندگی استیون کینگ رونمایی کرد. در این سریال جولین مور مقابل کلایو اوون نقش‌آفرینی کرده است. کینگ در اقدامی نادر تمامی اپیزودهای این اقتباس را شخصاً به نگارش درآورده. رمان "ماجرای لیزی" در سال ۲۰۰۶ منتشر شد و جایزه‌ی "برام استوکر" را کسب کرد.

در خلاصه داستان "ماجرای لیزی" آمده است: ""ماجرای لیزی" تریلری عمیقاً شخصی و محزون است که سرگذشت "لیزی لاندن" با بازی جولین مور را دو سال پس از مرگ همسرش که رمان‌نویس شناخته‌شده‌ای به نام "اسکات لاندن" با بازی "کلایو اوون" است دنبال می‌کند. مجموعه‌ای از رویدادهای ناگوار سبب شده که لیزی خاطرات اسکات را به یاد آورد. "جون آلن"، "جنیفر جیسون لی"، "دین دی‌هان"، "ران سیفاس جونز" و "سونگ کانگ" دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود."

کینگ در کنفرانس مطبوعاتی "اتحادیه منتقدین تلویزیونی" در مورد این سریال گفته بود: ""ماجرای لیزی" ارزش زیادی برای من دارد زیرا بیش از همه دوستش دارم. داستانی در مورد عشق و ازدواج و انگیزش هنری است و یک شخصیت شرور جذاب هم دارد. هدفم این است که تا حد امکان در آن مشارکت کنم… یک پروژه‌ی شخصی است."

0101


به گزارش 30نما، کینگ پیش‌تر در مصاحبه با "واشینگتن پست" توضیح داده بود لارایین که سابقه‌ی کارگردانی "جکی" (Jackie) و "نرودا" (Neruda) را دارد، انتخابی درست برای این پروژه است: "او ایده‌های بسیار زیادی مطرح کرده که از خط داستان اصلی منحرف نمی‌شوند اما از لحاظ بصری چیزهای زیبایی هستند، و انرژی زیادی در آن دخیل است. مثل این است که ادراک عمق بیشتری به وجود آید و من یک چشم و او چشم دیگر باشد."

کینگ اضافه می‌کند: "اگر می‌خواهید در این کار موفق باشید، باید افرادی بااستعداد را بیاورید و سپس بگویید: "بسیار خوب، من عقب می‌ایستم. دخالتی در کار شما نمی‌کنم. بروید کاری را انجام دهید که در آن مهارت دارید."

01

دو اپیزود اول سریال "ماجرای لیزی" جمعه ۴ ژوئن از اپل تی‌وی‌+ پخش خواهد شد و قسمت‌های بعدی به صورت هفتگی روی ایر می‌روند.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها